Op Maandag was dit eigenlijk weer over.
Ze heeft tussendoor af en toe een beetje uier gehad maar dat is inmiddels ook weer verdwenen, wel heeft ze puntjes wax op de tepeltjes zitten en het gedeelte er achter is aardig dik maar geen spenen zoals ik hier wel eens op foto's zie

Het wordt mijn eerste veulen dus ik weet niet wat ik kan verwachten.
Ik heb Eirian vanmiddag op de paddock gezet bij de ruinen en ze leek daar heerlijk op haar gemak, ze stond lekker te kroelen met haar lievelings shet maar ineens veranderde dat en ze sloeg hem heel hard weg, geen enkel ander paard mag nu nog in haar buurt komen. Ze zweet licht op de hals, 'draagt' haar staart en ik heb de staart even opgetild en haar doos

Ze staat ook erg pompend te ademen.
Ik denk dus dat het vandaag wel eens de dag zou kunnen zijn maar hoe zit het dan met de melk? Kan dit pal voor de bevalling nog op gang komen? Ik maak mij zorgen dat ze misschien geen melkproduktie krijgt, lijkt mij wel sterk maar ja, ze heeft al een week puntjes wax maar geen echte uier, wat moet ik hier nou mee?
Inmiddels heb ik haar naar binnen gehaald en ze lijkt nu veel rustiger te zijn in haar eigen stalletje, ademt nog wel steeds een tikkie pompend, ik weet dat ze niets zal doen voor "haar mannen" die naast haar op stal staan binnen zijn maar die haal ik niet binnen voor de normale tijd, ik wil het voor de rest zo normaal mogelijk houden voor allemaal.
Zijn dit nu echt genoeg tekenen dat het wel eens vandaag zou kunnen gebeuren?
En wat nou als ze het veulen krijgt en ze heeft geen melk?
Ik hoop dat er iemand online is die mij uit de zenuwen kan halen