Afgelopen woensdag is mijn 4 jarige merrie Minthe bevallen van een zoon op een heel fijn tijdstip, ‘s ochtends om kwart voor 7. De bevalling ging heel soepel maar ze leek een beetje in shock wat haar allemaal net gebeurd was
Gelukkig ontfermde ze zich al snel over haar kind en was ze enorm blij met hem. Helaas had ze last van de druk op haar uier waardoor ze hem niet liet drinken en sloeg. Uiteindelijk de dierenarts geweest voor een sonde en Minthe kreeg een prik oxcitocine. Daarna ging alles heel goed! Hij mocht drinken en Minthe vond het toen ook prima. Heel fijn! Dit was zo’n zorg minder. Nu gaat het nogsteeds super en ze is helemaal een moeder geworden. Zo mooi om te zien hoe je eigen ‘veulen’ volwassen wordt.De kleine man heet Rémy Jacob E. Vernoemd naar m’n man Jacob. We noemen hem Rémy. Zijn vader is de kampioen van de hengstenkeuring, Ieme BP60. We zijn enorm blij met Rémy en hebben besloten dat hij (eerst) mag blijven. Wat de toekomst brengt weet ik nog niet, de tijd zal het wijzen.
Geniet vooral mee met deze knappe stoere man!
Ik wil vragen vooral in dit topic te genieten van Rémy en Minthe en de andere gebeurtenis hier even los van te zien, dit is Rémy zijn topic. Bedankt voor het begrip
Op de eerste dag konden ze tussen de buien gelukkig nog even benen strekken. Wat een leuk veulen is dit

Gister heb ik ook foto’s gemaakt, dit keer met de telefoon. Knap ding!

Vandaag was het zo mooi lenteweer! Dus heb de camera weer meegenomen. Dit is toch genieten
Zoek Rémy
Schutkleur

Dit is toch genieten
Ik ben zo blij met hem en zo enorm trots op Mint!