Ik verwacht volgend jaar een veulen uit een D pony champagne hengst van 146cm uit mijn Friese merrie van 163cm. Ik ben erg benieuwd wat voor uiteindelijke stokmaat die gaat krijgen

Brand los!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MallyBelly schreef:Zaira is pony x pony, wel met verschil van bijna 30 cm. Moeder 1.41 vader 1.14, veulen uiteindelijk 135 geworden.
Mallow heeft ooit een x fries gehad, moeder 1.50, vader 1.61, veulen is nu 6 en tikt bijna de 170 aan. Die is een beetje groot uit gevallen.
Kabayo schreef:MallyBelly schreef:Zaira is pony x pony, wel met verschil van bijna 30 cm. Moeder 1.41 vader 1.14, veulen uiteindelijk 135 geworden.
Mallow heeft ooit een x fries gehad, moeder 1.50, vader 1.61, veulen is nu 6 en tikt bijna de 170 aan. Die is een beetje groot uit gevallen.
Zaira is er mooi tussen in gekomen
Wow die kruising met Fries is toch wel een echte uitschieter. Ik hoop daar ook wel op
Heb je ook foto’s ?
Zijn er niet meer met een pony x paard kruising?
Art_Ificious schreef:Ik herinner me dat er iemand was die een KWPN had laten dekken door een AMHA?
Zit die nog op bokt?
Kidde schreef:Art_Ificious schreef:Ik herinner me dat er iemand was die een KWPN had laten dekken door een AMHA?
Zit die nog op bokt?
Deze was het geloof ik [PP] Mini x KWPN Absolutely Rumour Has It!
rien10 schreef:Brix is een Duitse Rijpony. Aan vaderskant (Beckenbauer) zit er al 8 generaties Duitse Rijpony in, dus daar zie je geen paard meer in. Aan moederskant (Paya, vader is Noble Boy) zit er nog van alles zichtbaar. De grootvader van Paya (dus overgrootvader van Brix) was Black Grannus, een kasteel van een Hannoveraan. Die heeft een Welsh B gedekt. Tja, zou mijn keuze ook niet zijn.