Hele nacht gewaakt omdat ze de avond ervoor wat melk begon te druppelen, maar elke keer als ik naar buiten liep was het rustig en stond ze te eten. Ananas weigert binnen te bevallen, vorig jaar beukte ze de deur bijna uit haar stal dus dit jaar niet eens geprobeerd haar binnen te houden.
Snelle bevalling en ze hebben alles netjes zelf gedaan. Binnen een half uur stond ze voor de eerste keer, binnen een uur had ze gedronken en met anderhalf uur was de nageboorte er al af. Ze is echt een geweldige moeder

De traditie houd aan, al mn paarden die ik ooit heb gehad, behalve een, hebben tot nu toe een wit onderlipje

Ze dartelt al mooi in het rond, hoop energie en vooral super nieuwsgierig.
Mocht er nog iemand naamsuggesties hebben, ik had wat namen opgeschreven maar vind uiteindelijk niks echt leuk

Haar twee jarige half zus (de zwarte op de foto) heet my lucky lady, haar eenjarige broer occhio bello, mama heet lady anastasia en vader penhros braveheart. Het hoeft niet perse iets te zijn wat erop lijkt, moet vooral passen bij het kleine dreumeltje.
Nou hier nog wat plaatjes van de kleine, totaal geen shire zoals een shire ’hoort’ te zijn met 4x wit en een bles. Maar voor mij is ze echt perfekt

Knappe papa ook nog even, helaas leeft hij niet meer. Maar ik heb nog wat doses sperma dus wie weet komt er over een paar jaar nog een veulentje. Maar nu mag Ananas eerst een jaartje relaxen

Haar twee jarige half zus, zelfde moeder maar andere vader

En haar een jarige broer, zelfde ouders