Hij werd daarboven op ook nog gouden bokt veulen.

Spookje vandaag samen met zijn 1 jaar oudere neefje Cicero (Spook is het broertje van de vader van Cicero).
1 mei werd Filou geboren, een palomino merrietje van mijn eigen hengst Milo (Milagro). Ze is gefokt door Salatiga hier op bokt, uit haar merrie Oakley's Milagro. Dat was al een feestje, want een merrie!

Op 11 mei werd het veulentje van Ebbie (Elite merrie van Uphill x Ferro) geboren, een hengstje van First Lewis. Zo knap diertje.

Op 20 mei was het dubbel feest, mijn merries Carice en Char besloten om ongeveer een uur na elkaar hun veulentjes op de wereld te zetten.

De 1 dronk nog niet toen de tweede al geboren was. Was best heftig twee tegelijk, maar het is goed gegaan! En voor het eerst in 9 jaar heb ik niet 1, maar zelfs twee merrie veulentjes gefokt!
Als eerste beviel Carice van een vos merrie veulentje van mijn eigen hengst Milo en het is echt weer alsof Milo hier in de wei loopt. Ze is echt een kopietje van hem.

Daarna beviel char van een cremello merrie veulentje met enorm veel wit, 4x heel hoog en een grote bles. Haar vader is Dating.

De 3 meisje blijven sowieso! Zij mogen straks mijn pony fokkerij weer verder voort gaan zetten. Hele toekomst plannen zijn al uitgestippeld.

Maar zoals standaard voor mij en namen, zijn er 3 nog steeds naamloos... hulp is altijd welkom!

Vosje met de M, cremello met de D en hengstje met de F.