Eerst een beetje tekst en uitleg

Waar komen de andere 7 dan nog vandaan?

Wij hebben in 2024 onze kudde uitgebreid, hiervan bleken ook nog eens 6 merries dragend te zijn... OEPS

Nummer 7 is de pony van mijn man zijn dochter, zij is met haar moeder overgestapt op een grotere rijpony maar de mini hadden ze al zo lang dat mijn man deze nu opvangt. En dat maakt dus 20 totaal

Enerzijds natuurlijk gekkenwerk... maar aan de andere kant ook ontzettend leuk!
Enorm veel zin in deze mega grote uitdaging! We hebben een extra camera aangeschaft en zijn momenteel de stallen zo aan het indelen dat we straks in ieder geval 4 stallen onder camera toezicht hebben. Birthalarm ligt alvast klaar en verder hoop ik dat de merries het beste met mij voor hebben en duidelijk tonen wanneer ze iets van plan zijn

En dan nu alle combinaties, de merries met +/- ervoor zijn dus aangekocht en weten we geen precieze dekdata van helaas. Ik zal verder niet te veel tekst en uitleg bij de combi's gaan plaatsen, dan haakt iedereen af

Zijn jullie er klaar voor? hou je vast

Hiertussen volgt dan de pony van mijn man zijn dochter.
Ise is rond 10 mei uitgerekend van de hengst Sebastopol's Zozo.

Deze combi is wel extra bijzonder. Zowel G-Star als Huppel zijn namelijk verkocht (aan Rowan).
We hadden Huppel leeg verkocht maar die bleek ineens toch dragend. Voor ons super leuk dat we zo'n afspraak konden maken dat zij toch de merrie kon overnemen en wij toch nog uit mogen kijken naar het veulentje