Ik vind haar steeds knapper worden.

Inmiddels heeft ze haar chip ook. Ik vind dat altijd zo sneu even, doet toch wel pijn. Maar ze deed dat erg stoer gelukkig.

Afspoelen heeft ze ook al geleerd

Een heerlijk kriebelmonster is het

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:CrazyCat niet dat ik weet? Moeder is een flaxen-vos met denk ik wel sabino. Verder durf ik er niks van te zeggen. Haar bruine veulen van vorig jaar had ook zo'n aparte kleur. Syl kleurt nu eerder door naar zwarte benen staart en manen dan dat hij deed.
Muronia schreef:Uhm.. nou zet je me wel aan het denken. Bij Syl zie ik nu wel dat haar benen, manen en staart nu naar zwart aan het kleuren zijn. Maar haar broer van vorig jaar, die is ook heel apart van kleur. Hij is bruin maar zijn manen en staart zijn nog steeds niet helemaal zwart, dat had denk ik al lang moeten zijn? Kun je hier iets mee?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Muronia schreef:Maar bij Syl kleuren haar manen, staart en benen nu wel echt naar zwart. Zullen we over een paar weekjes nog eens kijken hoe het dan lijkt? Als, dan verdenk ik haar broer er eerder van
Muronia schreef:CrazyCat niet dat ik weet? Moeder is een flaxen-vos met denk ik wel sabino. Verder durf ik er niks van te zeggen. Haar bruine veulen van vorig jaar had ook zo'n aparte kleur. Syl kleurt nu eerder door naar zwarte benen staart en manen dan dat hij deed.
Elisa2 het zijn iets andere types, maar ik denk dat je je verkijkt op Elonia. Die heeft een wat grof hoofd maar zit verder lichamelijk heel goed in elkaar en ik heb daar ook best hoge verwachtingen van straks op de keuring (als ze haar niet te rijtypisch vinden) en in de sport. Ik heb haar als veulen niet mee gehad naar de keuring. Veronia heeft exterieurmatig wat beperkingen, maar ze fokt ze wel goed en dat is heel fijn. Zij is ook mijn tussenstap van KWPN naar Groninger dus ze valt een beetje tussen wal en schip.
Als Elonia volgend jaar een eerste premie zou mogen krijgen, dan is Veronia preferent en dat is me meer waard dan die ster