Vogelenzang's Carlijn (2008), valk, 1.45, FEI sport en moeder van o.a. de goedgekeurde hengst Paradiso Emelwerth (v. Cosmo Callidus NRW) is voor 2024 drachtig van Davinci du Bois (Diamond Touch NRW x Don Carino du Bois).
Het hele verhaal is in de link hierboven te lezen, maar ik viel met mijn neus in de boter en won eerder dit jaar tijdens de NRPS showdag een gratis dekking! In overleg met hengstenhouder en foktechnische commissie van het NRPS is dit Davinci du Bois geworden. Extra leuk dat het NRPS met dit voorstel kwam, omdat ik hem zelf ook op de lijst had gezet.
Carlijn is een dochter van Orchard Red Prince en heeft totaal nu zes veulens gehad, waarvan vijf bij haar vorige eigenaar (Monica Groothuis - Stal/ponyopfok Emelwerth), waar ik haar ook van gekocht heb. Ik ben superblij met deze fijne merrie

Onder de stalnaam 'De Vliege' hoop ik fijne sportpony's te kunnen fokken. Daarom dus ook de nickname Baby V (1.0).
Carlijn:

Carlijn afgelopen weekend, 181 dagen drachtig op deze foto.
Davinci du Bois (Diamond Touch NRW x Don Carino du Bois):

Carlijn is uitgerekend op 2 mei 2024 (340 dagen), maar meestal bevalt zij met 320-325, dus ik zet in op half/derde week april.
Gokjes voor datum/geslacht/kleur zijn natuurlijk welkom!
Ze is EEAA, en de mogelijkheiden zijn voor deze combinatie dus bruin, valk, en perlino.

En zelf... weet ik nog niet wat mijn voorkeur is.