juniper schreef:Dat fjordje! Wat schattig!
@Kim, heb je nog meer foto's van Olivio?
Over een week of 2 dan worden onze Teddy en Olly afgespeend, teddy is dan 7 maanden en olly is dan 5 maanden.
Olly is echt een brutaal ventje en zijn moeder begint goed flauw te worden van hem...dus helaas de keuze gemaakt om olly niet tot 6 maanden zijn moeder te laten pesten.
Olly en teddy doen het fantastisch trouwens...teddy is echt een enorm groot veulen...ze is nu dus een dikke 6,5 maand oud en heb een dekentje erop gelegt ivm de vele regen, harde wind en de open vlakte waar wij wonen...zowel olly als teddy stonden echt te rillen van de kou dus ze kregen beide een rege dekentje op
Teddy heeft met haar 6,5 maand een maatje 155 onderlengte op en olly met zijn 4,5 maand een 135 onderlengte maar heb al gezien dat die voor het idee best een maat groter mag hebben haha...zodra ze afgespeend zijn en in de nachten op stal staan hoop ik ze weer lekker zonder deken te kunnen zetten...ze hebben namelijk wel echt een wollige vacht maar net die vele regen en wind zag ik aan de beide kleintjes dat ze het wel aanzienlijk fijner vinden nu met waterdicht dekentje op.
Echte recente foto's heb ik niet echt hahaha, voor de dekentjes aan, was alle als wit veulen altijd zwart gepoedert en dan vind ik het niet leuk om ze op de foto te hebben...zal even kijken of ik wat recente foto's kan maken

Dit is een aantal weken geleden, lekker kroelen met Teddy en daarbij ook gepoederd