Dit jaar wordt voor ons wel heel speciaal, Mijn eigen gefokte merrietje is voor het eerst dragend van mijn eigen hengstje!

BLS Mazikeen Handles It x Fallen Ash Scouts Red To Remember
verwacht 15 Maart

wat is deze combinatie speciaal voor mij! Mees is mijn eerste eigen gefokt merrieveulen en een heerlijk onbezonnen paardje. Mees heeft over alles haar eigen mening en zal deze heel zeker met je delen! Dit maakt haar zo geweldig leuk.
Red is een heel bewezen hengst, zowel in nakomelingen als zijn eigen grootsheid. Hij is echt mijn hartendief. Dat maakt deze combinatie nog specialer natuurlijk!
De kleurkansen in deze combinatie zijn:

Daarna is onze super bewezen Kato aan de beurt!
Sebastopol's Kadootje x Spots N Dots B A Mystical Wish
verwacht 26 Maart

Kato is 1 van onze meest bewezen en ervaren fokmerries. Elk veulen van haar is subliem. Kato zelf is een heel veelzijdige merrie. Zij zet altijd haar beste beentje voor in het mennen, agility, springen,... Niets is haar teveel gevraagd.
Bambam is het hengstje van bokker Knolselder. Voor mij springt dit paardje er echt uit! Hij heeft enorm veel attitude! Met maar 82cm hoop ik met hem een even knap veulen te fokken als zijn vader met deze merrie heeft gedaan maar dan een maatje kleiner!
De kleurkansen voor deze combinatie zijn:

Als 3de is Belle aan de beurt, geeft zij mij een champagne mini?
Sonoita Invade My Soul x Sparkling MH Honey Sweet
verwacht 8 april

Belle is een super bewezen fokmerrie, ze geeft stuk voor stuk hele kleine en fijne veulentjes met elk hun eigen karaktertje vanaf de geboorte. Belle is ondanks dat ze maar 78cm is enorm veelzijdig en draait haar hoefje voor niets om.
Bubbles is een super compleet en erg klein champagne hengstje. Met amper 77cm is hij de kleinst opgenomen champagne binnen het nmprs. Ik heb Bubbles afgelopen jaar op training gehad voor de hengstenkeuring en ook hij toont zich erg veelzijdig!
Ondanks dat dit het kleinste veulentje zal worden vermoed ik wel dat deze hele hoge ogen zal gaan gooien!

Deze combinatie is lichtelijk uit mijn comfort zone
May Linn MB x G-star VD Heesbeekhoeve
verwacht 22 April

Maylinn is de mama van Mees. Linn is een vaste waarde binnen ons fokprogramma, telkens opnieuw geeft zij prachtige mini maat veulentjes met de meest prachtige hoofdjes! Vorig jaar werd haar merrieveulen van red op kop geplaatst in haar groep.
Met G-star gaan we dus uit onze comfort zone. G-star is een enorm bewezen grote maats hengst die enorm veel beweging en moderne uitstraling geeft aan zijn veulens. Ik hoop dus dat dit veulen het beste van beide ouders mee krijgt!

and last but not least!
Delinda Of The Fairy Tale Ranch x Fallen Ash Scouts Red To Remember
verwacht 30 April

Vanaf dat ik Red heb gekocht droom ik er al van deze combinatie te maken. Muis fokt altijd extreem bewegende veulens, echte krachtpatsers. Echter het type kon altijd nog net dat tikkeltje beter. Uit deze combinatie hoop ik een opvolger te fokken voor mijn hengst. Eentje die type en beweging heeft!

Volgen jullie dit jaar ook weer mee? Gokjes over de combinaties mogen altijd! Het juiste gokje krijgt een presentje

De topics van voorgaande jaren kan je hier terug vinden:
[KS-MK] Bella Luna x Cc's Casper het wonderveulen
[KS-MK] Marley x Sampson | een kleurenbommetje in de maak!
[KS-MK] Ieniemienie Marley in de maak
[KS-MK] Mini miniatuurveulentjes bij Bella Luna Stables!
[KS-MK] Mini Kadootje verwacht
[KS-MK] 3 mini veulentjes bij BLS!
[KS-MK] ieniemienie mini veulentjes verwacht!
[KS-MK] In 2023 weer 3 mini kleurenbommetjes bij Bella Luna Stables?