Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wildgirl schreef:Dat lijkt mij ook aan de (extreem) hoge kant. Wat is haar eindmaat en is ze mooi/goed qua bouw en kleur? Dan zou ik voor een 2 jarige merrie niet meer dan 3000 over hebben maargoed, het blijft een kwestie van "wat de gek ervoor geeft "
Paardjes83 schreef:Dat werkt twee kanten op. De meeste fokkers zijn immers ook gewoon hobbyisten die het leuk vinden om een veulen te fokken, en ik vind het ook altijd opvallend dat dit argument alleen wordt aangedragen bij jonge paarden. Of betaal jij wel 50-80k voor een tienjarige, ongeacht prestaties en aanleg?Wildgirl schreef:Dat lijkt mij ook aan de (extreem) hoge kant. Wat is haar eindmaat en is ze mooi/goed qua bouw en kleur? Dan zou ik voor een 2 jarige merrie niet meer dan 3000 over hebben maargoed, het blijft een kwestie van "wat de gek ervoor geeft "
3.000 voor het fokken en het houden tot 2 jaar teveel. Dan zijn er geen paarden meer over 3 jaar. Je fokt toch niet om anders zijn hobby te financieren
Melzazu schreef:Ik denk dat je 6500 euro bedoelt (een nul is niks maar maakt dan soms toch ineens een groot verschil![]()
) maar ook dat vind ik echt veel te veel geld voor een dier zoals je beschrijft.
AnnoNiemand schreef:In de advertentie staat dat er geen klik is. Maar als het zo'n verschrikkelijk lief dier is, waarom is er dan geen klik? Dat vind ik verdacht.