Nadat 5 februari en 6 april de grote kwpn merrie's waren bevallen van 2 kern gezonde merrie veulentjes.
Hebben we in smart zitten wachten tot het seizoen bij de shetlanders zou beginnen.
Eind april is de eerste geboren en inmiddels staat de teller op 6 shetlander veulentjes.
Helaas ook 2x slecht nieuws gehad en nu is het nog wachten op 2 merries, dat wachten duurt altijd het langste

Meet hier;
Simon v. Stal Buterie (v. Larsto v.d. Berkenhoeve) en zijn mama Zafanja v. stal groeneweide (vm. Jasper v 't heidepark)

Sjors v. stal Buterie (v. Halstock Lion King) en mijn oogappeltje Misja v.d. Bosrand (vm. Evian v.d. Vaarhorst)

Soraya v. stal Buterie (v. Lord van de Zandhoven) uit de merrie Ode v. stal 't witsnoetje (vm. Excel v 't Wijbos) ze werd voor onze ogen geboren

Sara v. stal Buterie (v. Lars van Strikkenhof) de mama is Cranberry v.d. Beurshoeck (vm. Balmedie Fabian)het paradepaardje van mijn vriend

Sjimmie v. stal Buterie (v. Lord van de Zandhoven) werd goed onthaalt zowel door zijn mama Olivia fan é âlde Seedijk (vm. Eliandro v. Driel) als door zijn oma Granny

Sofieke v stal Buterie (v. Lars van Strikkenhof) kwam als een verassing en haar mama is de prachtige Mayflower v.d. Beurshoeck (vm. Y-catcher v.d. Colorstable)

Het is een prachtig gezicht om ze elke dag door de wei te zien rennen, spelen en slapen

Nu is het dus nog wachten op 2 kleine wondertjes, deze zal ik jullie dan ook niet onthouden.
maar kon niet langer wachten om ze ook aan jullie te showen.

Als alle veulentjes er zijn zal ik misschien wel een vervolg topic maken, de meeste zijn dan al aardig opgedroogd en ontzettend knap