) zodat ik een mooie aanvulling kan maken in mijn 'Escala map' waar al de nodige broertjes, zusjes en haar zoon in zijn opgenomen. Foto's zal ik eerdaags ook rpoberen te plaatsen -ben nu niet in staat te uploaden helaas-.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) zodat ik een mooie aanvulling kan maken in mijn 'Escala map' waar al de nodige broertjes, zusjes en haar zoon in zijn opgenomen. Foto's zal ik eerdaags ook rpoberen te plaatsen -ben nu niet in staat te uploaden helaas-.
Ik heb een hele grote ringband over Escaal waarin ik allerlei informatie van familie in heb opgenomen... nu hoop ik stiekem nog meer te vinden, zou wel leuk zijn voor mijn verzamel map, iig bedankt voor de tip!
SymO schreef:Kunnen we hier niet even foto's neerzetten?
Ik pb Countree ook ff, zij heeft ook dochter van porsche nl!
Maar vanavond gan we hopelijk de kast in elkaar zetten dus binnenkort hoop ik de map gevonden te hebben hoor... Iig zal ik kijken of ik een foto kan plaatsen van Flaxman's Jesper (als het mag van zijn baasje
), Escala's halfbroertje waar ze tot haar 6e mee is opgegroeid... Enne... bedankt voor het plaatsen van mijn foto's!!!
)