Toch maar besloten zelf een topic op te starten voor mijn drachtige welsjes!
Ik zal eerst al mijn welsjes voorstellen aan jullie, ook de niet drachtige

Keulsehoeve's Hailey
Geboren in 2019

Goldsberg's Charinde
Geboren in 2020

Goldsberg's Charaya
Geboren in 2018
Drachtig van Gladys Lord Stanley
28 april uitgerekend

Keulsehoeve's Chloë
Geboren in 2018
Drachtig van Gladys Lord Stanley
(7 april bevallen)

Chloë was 14 april uitgerekend, we hielden haar goed in de gaten begin april, want ze was wat anders maar geen grote tekenen dat het er al aan zat te komen. Meerdere keren op de dag en nacht kijken of er al iets was. Meerdere keren gekeken of ze veranderde aan de achterkant en haar uier. De uier was rond 4 april wel aardig stabiel maar niet heel vol en de spenen waren ook nog niet gevuld.
Tot 7 april mijn vader me ineens wakker maakte, (die nacht nog gekeken, niks aan de hand) daar stond ineens in stal een veulen! Helemaal droog, warm en van de nageboorte af en had al gedronken. Jeetje wat een geluk want we waren er niet bij het had ook anders kunnen gaan. Het was voor Chloë ook de eerste keer dus heel spannend was het wel!
Madelicious First Maestro was geboren op 7 april 2022. Een mooi hengst veulen met 1 wit voorbeen en 1 wit achterbeen en een mooie bles!
Hij is heel nieuwsgierig en houd vak knuffelen en aandacht!

Het was allemaal even spannend want meneer heeft zich de 2e dag verslikt in de overproductie melk van moeders. Hierdoor had hij een luchtweginfectie opgelopen wat nu eindelijk onder controle is. Dit was wel spannend allemaal! De eerste dagen zat hij ook helemaal onder de melk. Verder is hij altijd fit en vrolijk Ondanks dat hij ziek was. Hij heeft geen koorts gehad. De dierenarts is nu ook tevreden!!

Omdat hij ziek was had hij een dekentje op, wat eigenlijk bedoeld is voor een hond want tja alles is te groot

Maestro groeit goed en we zijn erg blij met hem!

Charaya is 28 april uitgerekend en er behoorlijk klaar mee nu! Ze is dik, bol en rond

Leuk dat jullie dit lezen en willen volgen