Belides Shining Blue CR

Fiore begon dit jaar op dag 314 al met harsen, lekker vroeg. Dit hield ze ook drie dagen vol en op dag 317 geen hars. Toen dacht ik: Mocht ze het toch nog een beetje hetzelfde doen als de vorige twee keer, heeft ze morgen melk en dan snel een baby.
En ja hoor, dag 318 hars en melk. Uiteindelijk ben ik wel om 22:30 uur (met kleding aan) gaan slapen thuis, het is tenslotte 5 minuten naar stal. Ieder uur mijn wekker gezet en om 2:30 uur heeft mijn stalgenootje nog gekeken en alles was rustig. Om 4:30 uur ging mijn wekker en alles was nog steeds rustig. Op de één of andere manier dacht ik: Die wekker van 5:30 uur is niet nodig (fijn, zo'n slaaphoofd

En natuurlijk stonden de tranen in mijn ogen en baalde ik zo

Zo veel luxer dan zijn volle broer Idris en nog perlino of smokey cream ook. Wat ik nóg mooier vind dan cremello. Als dit een merrie was geweest, had ik haar in bubbeltjesplastic gewikkeld en had ze nooit uit haar stal gemogen. Dus het is goed zo.
Een bokker gaf me de tip van mijn leven: Geen merries meer willen fokken, maar een hengstenhouderij beginnen

Dat is met een merrie als Fi een stuk sneller voor elkaar

Ik heb nog niet veel mooie foto's, maar NorwayFjord zal de komende tijd veel te veel prachtige foto's maken die ik allemaal met jullie ga delen.
Geniet van mijn knappe knapperd