Na 3 rondes een BabyBel, gaan we dit jaar voor een BabyOak!!
En nog op de valreep ook want ze is alweer 299 dagen drachtig!

Volgende maand verwacht ik een baby van mijn eigen baby, even ter illustratie, zo stonden we er nog 3,5 jaar geleden bij :

Ik zal haar maar gelijk even voorstellen, dit is mijn allereerst gekochte veulentje Oakley's Milagro!
Toen nog een kleine, brutale draak maar ondertussen al een heuse bijna 4 jarige Welsh NWR Stermerrie!
Al heeft ze nog wel haar minder charmante momenten

Mijn liefste dropje

Sinds vorig jaar is ze ook zadelmak, na het veulen wil ik haar verder oppakken.

Aangezien Oak erg lekker kan bewegen, een prachtige Paloinokleur heeft en een geweldig karakter bezit was ze de ideale opvolger voor Belletje en is ze vorig jaar gedekt door de Welsh NWR hengst Nieuwmoed's Mr. Darcy! Naar mijn idee een prachtige hengst met veel ras uitstraling en een sterk achterbeen, precies wat ik zocht voor Oak!

Dus... Tellen jullie mee af??

Er kan uiteraard weer gegokt worden op datum, kleur en geslacht!!
Ze is op 21 Maart 2022 uitgerekend, dan is ze 340 dagen. Ik heb geen idee of ze kort of langdragend is, alles wordt een verrassing dit jaar! Zelf is ze volgens mij 13 dagen na uitgerekend (353 dagen) pas geboren dus ik vrees voor weer een heel aantal slapeloze nachten

Kleurkansen zijn ook lekker divers, ze zeggen dat Darcy zilverappel bruin is maar dat betwijfel ik

Desondanks wel toegevoegd aan de kleurkansen maar niet in de poll, ik hoop natuurlijk dat Oak haar crème-gen doorgeeft..

Momenteel is ze goed gevuld! Mag ook wel op 299 dagen dracht :