Dit was 2 weken terug.

Gio is in oktober vertrokken naar zijn nieuwe eigenaren in Amerika. Een lang quarantaine traject begon. Sinds 3 weekjes is hij eindelijk aangekomen op zijn thuis! Zo braaf en betrouwbaar als hij hier was, is hij daar ook.

Allerlaatste kus op de export stal in Duitsland.

Dus dit jaar dan echt een laatste veulentje van mijn grote vriend. Arwen en Gio hebben al 2 prachtige Gullblak veulentjes gehad. Helaas is hun 1e merrie veulen gestikt in het vlies, intens verdrietig!
Jaar erop is ze bevallen van Phinte. Gelukkig was mijn vriendin, waar ze stond, erbij, want het vlies was weer drama.
Trotse mama

En Fokker

Ze zijn allebei de kleur Gullblak, (vos met verdunning)

Ze behaalde een prachtige A premie. We waren wel apart, zo met ons eerste NL gefokte merrietje!

Ondertussen word Phinte dit jaar alweer 2 en is ze haar moeder al voorbij. Ze meet nu 143.
Dit was eind vorig jaar:

Spannend wat ze er nu van gebakken hebben! Stiekem hoop ik op een Gull hengst, aangezien de kleur behoorlijk zeldzaam is zou toch gaaf zijn als die dan naar Hengstenkeuring ooit gaat.

Gio (Hermanssen x Björkmann) was 150, Rødblak van kleur. Hij liep in het Z1 met winst,B springen en LSGW startgerechtigd.

Arwen en Gio saampjes

Arwen (v. Rudsmo Remi) is dus gullblak en is alleen ingereden. Mooie A premie s. Zelf is ze 140 en geïmporteerd uit Duitsland.

Toen ik haar net als 4 jarige had gekocht.

Willen jullie een gokje wagen?!

Nog weinig uier helaas... ondanks dat ze al wel enorm is