Op 22 mei was het zo ver, mijn Amerikaanse Appaloosa merrie CCS April Duskndawn beviel van haar veulentje van de Engels Volbloed hengst Albaran xx. Ik kreeg de jackpot, mijn complete bestelling, een bruin merrieveulen met een blanket. Haar nasm is Whole Lotta Rosie. Gisteren is ze samen met haar mooie mama op de foto gezet door Bellatrix@bokt. Genieten jullie mee?
Ah daar is het knappe duo waar ik ook elke dag van mag genieten
egnie
Geplaatst: 31-05-20 20:23
Rosie en haar knappe mams
gaucho
Geplaatst: 31-05-20 20:51
Prachtig veulen geweldige naam vanwaar de keus voor een Engels volbloed? Kun je het veulen dan ook registreren bij de Appie's?
__Suzanne__
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-20 20:59
gaucho schreef:
Prachtig veulen geweldige naam vanwaar de keus voor een Engels volbloed? Kun je het veulen dan ook registreren bij de Appie's?
Dat had gekund, als ik de hengst had laten registreren bij de ApHC. Nu krijgt ze NAS papier.
Ik rij zelf tegenwoordig dressuur met April en wilde voor het veulen graag meer maat en meer rijpaardgangen. Meer een hunter dan een pleasure paard dus. Het lukte mij niet om een appaloosa of quarterhengst te vinden die het helemaal was voor mij, die gezond getest was op alle erfelijke ellende, rontgenologisch goedgekeurd was en bewezen heel bleef bij flinke prestaties.
Dat alles vond ik wel in Albaran. Ik vind haar zelf heel goed gelukt
Wat een leuk veulen! Toen ik opzoek was naar een paard ben ik ook gaan kijken bij een nakomeling van Albaran. Dat was een heel mooi type om te zien. Ik ben benieuwd hoe ze uitgroeit!
tones
Geplaatst: 01-06-20 08:16
Wat is ze prachtig Suzanne. Van harte gefeliciteerd. En als AC/DC fan vind ik haar naam natuurlijk geweldig.