kan ik niet droevig om zijn

Enjoy!

De bruinschimmel is een hengstje geboren op 24 maart, het vosje is een merrietje van 2 april

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Haarbal schreef:Achossie wat een tankjes al, mega cute!En nu maar hopen dat ze niet toevallig met de staart tussen de staldeur komen zoals mama...
![]()
Granoek schreef:rayoow schreef:Is maar goed dat ik wei te kort kom![]()
Wat een knapperdsqq
Ja zwijg stil, de mama van het vosje heeft wellicht haar laatste veulen gehad en ik ben al aan het zeuren of ze bij mij op pensioen mag
Granoek schreef:Haarbal schreef:Achossie wat een tankjes al, mega cute!En nu maar hopen dat ze niet toevallig met de staart tussen de staldeur komen zoals mama...
![]()
Hm dat wordt al enkele jaren niet meer gedaan, deze merries zijn uit de 'ervaren' groep (oud zeg je niet tegen een dame).
En ik wil dat eigenlijk het topic niet laten verpesten, het zijn mijn paarden niet noch kan ik er wat terug aan toveren dus het heeft niet echt zin
Hannanas schreef:Ik heb toch altijd respect voor de moeders om van die bonkies te moeten uitpersen. Lief met die krulletjes!
Haarbal schreef:Nee, dat weet ik, dat het jouw dames niet zijn. En excuses voor mijn flauwe opmerking, ik wist dat jij er niks aan kon doen dus heel netjes was dat niet.
Safiera schreef:In een woord: Wauw!
Prachtige plaatjes, zowel de foto's als die paarden
8Eveline schreef:Wat een prachtige veulentjes. Heel anders gebouwd dat je dat nu al zo ziet.
Wat een kans als fotograaf sjees en nog ZEVEN die er komen pfff jaloers![]()