Ze is uitgerekend woensdag wie nog graag wil mee volgen
Cadence wordt 9 jaar, 2 jaar geleden had ze haar eerste veulentje na een scheurtje in de rectum door vorig veulen falize was het bijna zeker dat ze niet meer vol ging geraken en mits operatie enkel nog veulentjes ging kunnen krijgen..
Deze wou ik niet doen 14dagen vasten enz wou ik haar niet aandoen tenslotte had ik een merrietje gekregen van haar en ik legde mij er bij neer na 2 jaar wou de veearts eens kijken hou het eruit zag .. en wow zei hij zo goed genezen het is praktisch niets meer, zegde ik erop voor te lachen ale tijd voor broertje of zusje voor falize haha..
Ja dan is het nu de moment .. uh de moment ?? Ja zoek maar een hengst hè euuuuh wat??? Aja het zal mss niet lukken dat kan ik niet met zekerheid zeggen maar ik heb een goed gevoel.. maar dan moet je vandaag een hengst hebben en beslissen.. even over na gedacht en oké ik probeer dit keer met een springhengstje niet zeker ze vol ging geraken dus een niet te dure hengst dus zo gezegd zo gedaan
27maart en nooit te geloven maar van eerste keer drachtig dusja zo hebben we een vroeg veulentje dit jaar voor woensdag dus overmorgen
Ik vind het zo spannend en nog steeds zo blij

Hihi