Elite prok-d-oc v Elite pref prest v Hemmingway x keur pref prest v Gagxx x keur pref prest v Ulex
Ze heeft zelf Z1 dressuur gelopen,
* top instelling (super makkelijk met alles, maar heet in het werk)
* heel sterk achterbeen
* maat is prima
* prok- D-oc en Wffs vrij
Wat zoek ik in een hengst
* Als eerste karakter, ik wil niet inleveren op karakter, zowel in het werk als in de hand is ze echt ideaal
* Ik zoek een hengst met bloed, ze wil ze nog wel eens te grof geven, hengst moet verfijnen
* D-oc boven de 98
* Goede bovenlijn is een pre
* geen diepvries, goede vruchtbaarheid, merrie is in mei pas uitgeteld en niet meer de jongste
* liever niet alle grote jongens al in de hengst, beetje vrij bloed is mooi meegenomen
merrieveulen is opvolging voor de moeder, hengsten worden verkocht.
Ben heel benieuwd waar jullie mee komen, zit er zelf natuurlijk al langere tijd over na te denken en heb al wel wat op mijn lijstje staan, maar kan nog wel wat extra inspiratie, meningen gebruiken.

Ze heeft al meerdere veulens gehad:
merrie van Ampère (maar 1.62m , werkelijk super achterbeen, heel goed bewegen, wel gecompliceerd in karakter)
merrie van Armani (jong overleden, ook te grof, beweging ok)
ruin van Bon Bravour (1.82m, heel fijn karakter, beweging ok, wel te grof)
Hengst van Desperado (royaal aan de maat als veulen, luxe genoeg, en heel fijn bewegen)
Hengst van Guardian (royaal aan de maat als veulen, veel houding, mag wat meer luxe hebben, beetje strak in de beweging)
Hengst van In-Style (luxe genoeg, super bewegen, veel houding en royaal aan de maat)
Ze is nu weer drachtig van een hengstveulen van In-Style