Naar een tijdje gekeken te hebben naar verschillende interessante volgtopics toch maar besloten om zelf ook een topic aan te maken voor mijn nieuwe aanwinst: Mc Misson Geykes a.k.a. Mack.

Mijn eerste eigen paard (na een eigen pony en vele paarden te hebben gereden)!! Op 23 juni 2018 is hij geboren en met 1 maand ben ik hem hier op bokt tegengekomen. Opslag verliefd op zijn knappe kleurtje/hoofdje en super leuke afstamming (v. Mc Jonnas x Romantico II x Bon Jovi). Ik zocht een allrounder en hoop die hiermee gevonden te hebben.
Met 1 maand ben ik voor het eerst wezen kijken:

Hij was toen nog wat voorzichtig maar tegelijkertijd erg nieuwsgierig. Mama was ook heel aanhankelijk en dat is voor mij wel een plus. Zo klein als hij op deze foto's is, zo snel groeit hij ook. Zijn moeder is 1.60m en zijn vader 1.65 m... Ik ben heel benieuwd hoe groot hij wordt, ik hoop stiekem dat hij zijn moeder in ieder geval voorbij gaat.

Op 2,5 maand ben ik nog eens gaan kijken:

Wauw, hij was al zo veranderd. Echt een toverbal.

Z'n kleur is super donker geworden en je ziet zijn baby-haren er nog doorheen.
Nou ben ik vorige week geweest en nu ziet hij er zo uit:

Ook al weer anders!
Ik ben heel benieuwd hoe groot hij nu is.. Ik probeer het een beetje bij te houden, maar rondrennen in het weiland is natuurlijk veel leuker dan langs een enge meetlat staan, dus ik vraag de DA bij 4 mnd of hij gelijk even wil meten als hij ge-ent wordt.
Maandag ga ik weer. Super veel zin om hem weer te zien!

Elke keer als ik geweest ben zal ik hier een berichtje plaatsen. 1 december mag hij naar de opfok, dus dit is erg spannend. Nog even wachten...
Ben benieuwd wat jullie van hem vinden