Hij heeft echt een heerlijk ondeugend en lief karakter, als je de stal in komt als hij ligt en je gaat hem kriebelen, dan rekt hij zich uit als een kat

Op de foto’s is hij een paar uur oud, ik zal deze week even nieuwen maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Schitterend veulen, mooi bloed? Ik val in herhaling net als bij het veulen van seven, maar is dit geen veiling materiaal? Prachtig hoor!
Rosanne0302 schreef:Bedankt voor de complimenten allemaal, het is echt een hartensteler he
Mer1980 schreef:Schitterend veulen, mooi bloed? Ik val in herhaling net als bij het veulen van seven, maar is dit geen veiling materiaal? Prachtig hoor!
Ja dat zei ik ook al! Alleen de Toto’s Boy staat ingeschreven bij het Westfaler stamboek, Volgensmij kan je dan niet naar een elite veiling van het kwpn...?
Rooitje90 schreef:Naughty boy inmiddels uitgegroeid tot Parel elke dag met hem werken is zoooo genieten hij is nog steeds erg stout maar gelijke tijd zoooo lief .. zou heel graag contact willen hebben met de fokker geboorte adres helaas meerdere berichten gestuurd maar tot heden niks gehoord wie gaat ons helpen ..
Mer1980 schreef:Rooitje90 schreef:Naughty boy inmiddels uitgegroeid tot Parel elke dag met hem werken is zoooo genieten hij is nog steeds erg stout maar gelijke tijd zoooo lief .. zou heel graag contact willen hebben met de fokker geboorte adres helaas meerdere berichten gestuurd maar tot heden niks gehoord wie gaat ons helpen ..
Dat vraagt om een foto update