Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

YWC schreef:Bij tinker denk ik gelijk aan Heavenlysmile Legend.
Stoere hengst en apart kleurtje.
http://heavenlysmile.nl/Legend/
Wrotter_1979 schreef:Bedankt voor de reacties zal zeker de testen gaan doen!
@Lau ik zit niet op forums om mensen zo als jou te ontmoeten.
Jouw vocabulair zal uitmuntend zij helaas die van mij niet..blijkbaar.
Ik zat meer aan het Friese paard te denken en dan is het als je gaat veredelen toch ff andere koek.
Ik vraag info over hengsten en hoe er bij te komen.
Misschien zijn er mensen met goede ervaringen ect. Ect.
Wrotter_1979 schreef:Ok ik ben geen forum monster mede omdat ik niet altijd op de juiste woorden dan wel zinsbouw kan komen.
De tips voor de testen neem ik mee!
verder heb ik weinig zin om weg gezet te worden als 1 of andere mafkees.
Heb ook geen Facebook ik geloof t wel

PinkLove schreef:Beste mensen,
Ik ken deze bokker persoonlijk en ik vind jullie hier wel wat kort door de bocht om te zeggen dat ze totaal geen verstand van tinkers heeft, zij heeft namelijk 2 super moeilijke tinkers onder haar hoede waar menig mens heel hard weg voor zou lopen en ze heeft ze van 'verpest' naar een goed rijpaard gebracht!
Kunnen jullie dan van 1 enkele foto zien dat de merrie wel of geen barock type is?
Wat zij bedoeld is dat de merrie een zwaardere gebouwde tinker is, de merrie is erg breed en 1.52 hoog.
Ze zou graag willen dat de merrie een iets langere nek krijgt en iets hoger op de benen en wat meer behang, volgens mij is hier helemaal niks moeilijks aan? Dit bedoeld zij met veredelen en ipv door te vragen en opbouwend advies te geven, worden er gelijk negatieve dingen gezegd, dit vind ik totaal ongepast. Lekker hoor om zo iemand de grond in te boren zo vanachter je schermpje...
We hebben op fb ook een oproepje geplaatst en daar krijgen we gelukkig wel hele leuke reacties en goede positieve tips!
Ik heb zelf ook een tinker merrie en deze laat ik dit jaar ook dekken, dus we hebben ons er al helemaal in verdiept, we weten wat dat betreft van het reilen en zeilen. Ik zelf heb ook al een hengst uitgekozen.
We zoeken nu alleen voor deze hele leuke merrie nog een stoere bijpassende hengst:
[ [url=m/1PchaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ary202.jpg]Afbeelding[/url] ]
en dat moet je ook kunnen accepteren op een forum. Een objectieve mening, goede tips en soms ook even wakker schudden ja.