Hier is op 12 april ons veulen geboren , een tinkerhengst met de naam Hof Ter Baet's Sparrow.
Hij was een verassing want we hebben mama schijnbaar drachtig gekocht, ze is in Ierland gedekt.

Benieuwd naar jullie veulentjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh__ schreef:Welke opfok is dat? Staan nu bij 1 op de wachtlijst die precies klinkt als die van jou. In Breukelen.
Voor een back up zijn wij nu aan het kijken, maar zijn er bijna uit welke dat word. Hoop nog steeds op die in Breukelen, maar daar zijn we afhankelijk van wat er geboren word of er dan plek is voor een hengstje.
plutolover schreef:Kayleigh__ schreef:Welke opfok is dat? Staan nu bij 1 op de wachtlijst die precies klinkt als die van jou. In Breukelen.
Voor een back up zijn wij nu aan het kijken, maar zijn er bijna uit welke dat word. Hoop nog steeds op die in Breukelen, maar daar zijn we afhankelijk van wat er geboren word of er dan plek is voor een hengstje.
Ind die in Breukelen.
Ik had vorig jaar al een plek gereserveerd voor een hengst
Tijdens de zomervakantie in Oostenrijk waar vriendlief en ik bij een haflinger stal wezen kijken. Met haflingerveulens. Zei me vriend ineens hoe duur is een opfok. En Breukelen ‘ kende’ ik al is een stal 10-15 min rijden voor mij. Dus ik zegt zo en zo. Dus ik vroeg voor de gein mag ik dan een veulen? Hij: ja hoor. Dus ik na me vakantie afspraak gemaakt en wezen kijken en gelijk gereserveerd.
Het grappige van t verhaal is. Ik heb nooit echt om een veulen/2e paard gevraagd/gezeurd. Heus wel keer over gehad soort van omdat mijn huidige haf nu 20 wordt en lichte vorm atrose heeft. En ik zonder paard echt in een diep gat val.(net als vele mensen)
Maar nog leuker is. Toen onze relatie wat sirieuzer werdt had hij zoiets van nou na Stanley (mijn volwassen haf) neem je maar een bijrijdpaard. Nu zijn we bijna 5 jaar samen en heb ik 2 paarden.
Mijn vriend verdiend meer dan ik. En dus vind ik wel fijn dat hij achter me staat. En dat hij t Oke vind.
Welke opfoks heb jij nog op t oog dan?