Nadat ik mijn paard begin februari heb verloren aan een hartstilstand begon het gemis van een 'maatje' flink te knagen. Na wat rondkijken en een bezoekje had ik de hoop een beetje opgegeven.. Tot ik een linkje kreeg van een vriendin.
'Wat een knapperd, maar veel te dik!' Zei ik, en klikte de advertentie weg.
'S avonds klikte ik facebook open en plopte de merrie weer op mijn beeldscherm. Hmmm... Drachtig?! .. Dat verklaart die bolle buik! Dus hup, het thuisfront een foto en de advertentie sturen en besloten om vrijblijvend te gaan kijken. ( Tsja, 20 minuutjes van huis is natuurlijk amper moeite)
Liefde op het eerste gezicht bestaat!
Dus besloten we vrij snel om de lieve 6-jarige Olivia te kopen, inclusief verrassingsbuik.
Morgen halen we haar op en mag ze heerlijk in de wei vertoefen met vriendjes en een beetje opknappen. Ze is net 2 weken onder het zadel en pakt dit erg netjes op, ik kon opstappen en wegrijden, maar volgens mij zit haar koppie aardig vol dus gaan we rustig aan de parelli en lekkere wandelingetjes maken rondom stal.
Hier dan mijn knappe Olivia:

Wat zal er in die ronde buik verstopt zitten? Er is amper informatie, ze komt uit Ierland dus ik gok een kleintje met vlekken, maar voor hetzelfde geld komt er een halve Andalusiër uit (dromen mag toch?
)In Juni zal de kleine ongeveer komen, dus wie volgt?

En na een half uurtje konden we haar uitladen op stal!

)