En ook mama is weer lekker aan het werk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wat een mooi koppie heeft ze! Prachtig. En mama mag er ook wezen. gekvanfleur schreef:Superknap veulen zeg..wat een plaatje.
Vraag mij op de rijfoto's van mams wel af waarom je op elke foto terugwerkt in je handen.Heel erg zonde van het plaatje.
en rijd normaal als het goed gaat dus ook met handen wat meer voor me uit.
ik had haar bijna weggedaan omdat ik merrie volgend jaar of die daarop graag nog een keer wil dekken maar toen er eenmaal echt mensen waren kon ik het niet over m'n hart verkrijgen dus toto mag in elk geval bij me blijven tot ze 3 is daarna zien we wel weer verder. Nog een klein maandje dan gaat ze naar de opfok!

zo'n knap ding!
moeders is ook knap maar lijkt vanaf de foto's echt een nerveus paard. Lijkt mij niet een makkelijk paard
En fijn dat je wat extra uitleg en foto's hebt geplaatst m.b.t. het rijden want ik vroeg mij hetzelfde af als gekvanfleur. Erg knap dat je zo je best doet om met zo'n sensibele merrie te werken! (ik weet er alles van en het is soms om gek van te worden... maar ook dubbel en dwars de moeite waard als het eenmaal lukt
)UMayDream schreef:Wat een droomveulenEn fijn dat je wat extra uitleg en foto's hebt geplaatst m.b.t. het rijden want ik vroeg mij hetzelfde af als gekvanfleur. Erg knap dat je zo je best doet om met zo'n sensibele merrie te werken! (ik weet er alles van en het is soms om gek van te worden... maar ook dubbel en dwars de moeite waard als het eenmaal lukt
)
Veel plezier met deze 2 mooie dames! Ik ben erg benieuwd hoe de kleine er over een paar jaar uit zal zien.