Na de tinkerrit van september vorig jaar, volgt er 7 mei aanstaande een nieuwe tinkerrit!
Aangezien ik nog drie plekken vrij heb (misschien zelfs vijf) doe ik hier een oproep!
Ik ben uitgegaan van een groep van maximaal 15 tinkers. Inmiddels zitten we aan 12 en zijn er dus nog sowieso 3 plekken vrij!
Wat houd de rit in?
De rit is georganiseerd aan de hand van de getoonde interesse in de omgeving bij de Cantharel. Ik heb een arrangement geregeld om er een leuke dag van te kunnen maken. De dag duurt van 10.00 / 10.30 tot 18.30/ 19.00 uur.
Van 10 tot half 11 verzamelen we bij het paardenhotel (bewegwijzering wordt geregeld). Bij het ontvangst krijgt iedereen een kopje koffie/thee met wat lekkers. Daarna gaan we met de tinkers op pad in de bossen, de zandvlakte en de heide die aansluiten op de Cantharel. Deze rit zal zo'n 4 uur duren. Tijdens deze rit is het de bedoeling om lekker te genieten van de omgeving en hopen we natuurlijk wat wild te spotten. Echter is dit niet gegarandeerd. Na de rit kunnen de paarden op de weides bij de Cantharel en kunnen we vanaf 16 a 16.30 uur gaan genieten van een uitgebreide cantharel bbq (inclusief 5 drankconsumpties p.p)
Het kostenplaatje van deze meeting is 30 euro per persoon. Dit is inclusief de koffie met wat lekkers, de bbq met vijf drankjes en het gebruik van de faciliteiten (de weides, hooi en afspuitplaats met warm water).
We zijn al met een gezellig groepje maar hopen nog wat mensen erbij te kunnen verwelkomen!! Voor meer informatie kan er gerust een PB worden gestuurd.
Dus heb jij een sociale tinker, wil je graag eens de mooie omgeving van de veluwe zien, houd je van gezelligheid en voel je je door dit bericht aangesproken? Reageer dan snel!!
Opgeven kan tot 1 MAART A.S!!
Wie weet tot snel!

!
Mocht je last minute nog iemand nodig hebben, ik zou het heel leuk vinden om mee te rijden met mijn PRE haha..