Maar ja, paarden blijven toch altijd leuk
ik ben dus al een tijdje aan het rondkijken naar iets laagdrempeligs waardoor ik nog wel met paarden bezig kan zijn, maar niet meer de sport in ga of elke dag 'moet'. Nu heb ik in het verleden met mijn Haflinger gemend en zo kwam ik op het idee van een Shetlander. Mennen vond ik toen ontzettend leuk en het lijkt me nu ook erg leuk om te doen met een grote maat Shet, maar ik ben bang dat ik na een tijdje ook daarin het plezier zal verliezen.. hoewel ik dan niet meer de druk heb van het trainen en dat scheelt ook wel natuurlijk.
Er zijn hier vast wel volwassenen die een of meerdere Shetjes hebben om recreatief mee te mennen, toch?

Missen jullie het niet om te kunnen rijden of is het mennen echt een leuke vervanging daarvan?
Hoe vaak gaan jullie op pad?
En is het bijvoorbeeld haalbaar om af en toe met 2 personen op een sulky te zitten (op een verharde weg)? Want het lijkt me dan ook wel leuk om een keer iemand mee te nemen.
Mocht er iemand in noord Overijssel wonen met een Shet bij wie ik eens een kijkje mag nemen dan hoor ik het natuurlijk ook graag!