Wie kent/weet Andalusier/PRE stal? Iemand die ervaringen wil delen over die stallen? Ik zie er regelmatig een paar voorbij komen, maar wat zijn jullie ervaringen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azmay schreef:Ik heb die 2 van mij bij een fokker weg, wat voor stal bedoel je?
amiraanouk schreef:Azmay schreef:Ik heb die 2 van mij bij een fokker weg, wat voor stal bedoel je?
Het maakt niet uit wat voor stal, de meeste stallen halen hun paarden uit het buitenland en verkopen ze na een paar maanden. Daar heb ik ergens geen problemen mee, maar ergens ook weer wel, je weet namelijk nooit zo goed wat er met die paarden is gebeurd. PRE's zijn best laat "rijp", dus ik ben bang dat als ik er eentje van 8 koop, deze al sinds z'n 4 fanatiek wordt bereden en dat dat paard er later last van gaat krijgen.
Als iemand een fokker weet vind ik dat nog beter. Die kan mij als het goed is alles vertellen over het paard en weet ook wanneer en hoe dat paard is bereden.
Waar heb jij je paarden vandaan?
amiraanouk schreef:Ketaki schreef:stal rokven is ook een bekende. weet alleen niet waar dat zit
Ik heb van die stal wel advertenties gezien, maar omdat jij nu de naam noemt heb ik ze op Facebook kunnen vinden. Het is alleen zo dat ook zij ze uit het buitenland halen.
Pascalle90 schreef:Als je het mij vraagt: een grote bak ellende bij voorgenoemde handelsstalstal. Ga voordat je je laat verleiden er naartoe te gaan eerst eens goed onderzoek doen naar deze stal. Mijn mailbox ontplofte zo ongeveer (met mensen die in rechtszaken verwikkeld zaten en mensen met kapotte en inmiddels ingeslapen paarden) toen ik mijn verhaal openbaar zette op bokt en facebook.