R.I.P. Lavali ( Eye Catcher x Ungaro x Ferro )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

courtjuh

R.I.P. Lavali ( Eye Catcher x Ungaro x Ferro )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 14:06

Citaat:
R.I.P. Lavali... 29-05-2016 - 19-06-2016

Mooie en lieve Lavali... Woorden schieten te kort in dit berichtje.. Je bent het mooiste wat me dit jaar is overkomen en ik was de meest trotse persoon op aarde toen jij ter wereld kwam. Ik heb namelijk een geweldige merrie Bizous en mijn grote droom was een nakomeling van haar en dat was jij! Ik weet nog het moment dat je was geboren... Ik was zo verbaasd en zo blij en gelukkig tegelijk! Ik was direct verliefd op je koppie en dat was ook waar iedereen het over had. We hebben de eerste twee weken wat struggles gehad.. Maar man o man wat waren wij de laatste week goede maatjes! We konden uren met elkaar knuffelen en als ik stopte met kriebelen werd je boos... Wat was en ben ik verliefd op jou!

Vanmorgen kreeg ik een appje ... Het ging absoluut niet goed met je en je kon niet meer lopen... De dierenarts is gebeld en daar stonden we dan... Jij met je koppie in mijn armen zoekende naar troost en ik in tranen.. De dierenarts vertelde namelijk dat het hoogstwaarschijnlijk was gebroken en we moesten naar de kliniek...

3 weken oud en op transport.. Jij deed het gewoon.. Met mama aan je zijde kon je de hele wereld aan zelfs met een gebroken beentje...

Zo stoer als je was heb je alle onderzoeken en foto's op de kliniek getrotseerd met nog steeds dat koppie in mn armen... Waarschijnlijk wist je het al...

De uitslag van de foto's was dat het inderdaad was gebroken en na de meest moeilijke beslissing uit mn leven heb ik besloten je te laten gaan.. Ik mocht niet egoïstisch zijn... Niet naar jou en niet naar je mama.. Ik wilde je verlossen uit de pijn en het je niet aandoen om een jaar op een stand te staan zonder te mogen bewegen... Want de mensen die je kennen weten dat je het liefst alleen maar rond rende.... Hoe graag ik je ook bij me had gehouden, jij bent nu vrij en kunt rennen in de hemel want dat heb je verdiend!!

Ik ben trots op je kleine spetter en ik weet zeker dat je ook trots zult zijn op mij en je mama want wij gaan elkaar er doorheen slepen!!

Ik mis je kleine en je hebt een plekje in mijn hart gestolen.. En daar mag je voor altijd blijven... Voor altijd!!

Hallo allemaal,

Hier het eerste topic van het kleine monster Lavali. Geboren op de uitgerekende dag 29 mei!

Het is een echt racemonstertje en ze maakt haar moeder dan ook helemaal gek daarmee.
Een brutaal en eigenwijs karaktertje maar wel sensibel. Ik ben helemaal gek van haar!

Bijzonder maar waar is haar papa een vos met een grote bles en witte voetjes. Ook moeders heeft een blesje en een wit voetje. Maar deze dame heeft geen enkele aftekening. Al beginnen we te denken dat ze rechts voor misschien toch een klein wit randje heeft.

Wat vinden jullie van deze spetter??

Net ontsnapt uit moeders buik
Afbeelding

De volgende ochtend
Afbeelding

Eerste keer op de wei
Afbeelding

1 week oud!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 02-07-16 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek aangepast

Otje96

Re: Lavali ( Eye Catcher x Ungaro x Ferro )

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:33

Geen wit zal inderdaad een verrassing geweest zijn maar ze is goed gelukt! Knap hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:35

Wat een prachtig meisje! <3

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:31

Aag wat een leukerd! Ze heeft een hartje op haar neus <3

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-16 21:59

Wings_love schreef:
Aag wat een leukerd! Ze heeft een hartje op haar neus <3

Wauw die is wel heel goed gevonden alleen wordt dat straks zwart dus niks meer van te zien haha

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 08:15

Wat een schatje. Zal wel even een domper zijn geweest (was het bij mij wel, zo weinig wit) maar desalniettemin is het wel een plaatje een merrie

Femkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 08:16

Wat een dotje <3 en moeders mag er ook wezen!

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 09:16

Kel2004 schreef:
Wat een schatje. Zal wel even een domper zijn geweest (was het bij mij wel, zo weinig wit) maar desalniettemin is het wel een plaatje een merrie

Nee het was gelukkig geen domper! Ze heeft namelijk een heel mooi koppie met een sprekend oog erin.. Als dat niet zo was was er idd niet zo heel veel aan

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 12:12

courtjuh schreef:
Kel2004 schreef:

Nee het was gelukkig geen domper! Ze heeft namelijk een heel mooi koppie met een sprekend oog erin.. Als dat niet zo was was er idd niet zo heel veel aan

Nou, mijn veulen is ook een plaatje om te zien, met een hele sprekende uitstraling. Maar toch was het wel een domper hoor :') Een domper hoeft niet perse negatief te zijn, gewoon meer een teleurstelling ;)

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 12:13

Wat een mooi kind! Gefeli!!

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 12:18

Bijzonder mooi veulentje, gefeliciteerd!
Ik vind het mooi, zonder aftekeningen! En wat een sprekend koppie <3

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:00

Gefeliciteerd wat een knapperd <3

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 13:22

Ik vind het ook geen teleurstelling ik vind het ergens ook heel gaaf omdat je het niet vaak ziet bij een bruine!

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:33

Mooie naam voor een mooi veulen. Wat een eigenwijze maantop heeft ze ook.
Ze heeft wel wat ondeugends over zich.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:08

Mooi beestje! Ligt het aan mij of is ze zo klein :D

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:25

Ziet er een ondernemend, maar ook een innemend, wezentje uit. Oogjes als kooltjes, mooi !

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 10:28

Ze is prachtig! Heel goed gelukt! Wat bijzonder dat zij geen enkele aftekening heeft (op het twijfel-voetje na dan) :D

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-16 09:03

Druppie7711 schreef:
Mooi beestje! Ligt het aan mij of is ze zo klein :D

Ze is inderdaad best klein! Ze begint nu een beetje uit te vouwen.. Zal eerdaags weer even foto's maken. Is eerste veulen dus misschien om die reden wat kleiner?

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-16 18:45

Ze doet het heel erg goed en is vandaag voor het eerst aan het halster en touwtje mee naar buiten gegaan met mams! Morgen mogen ze bij de andere groep met merrie's en veulens dat beloofd een spektakel! Ik zal jullie de foto's nu alvast beloven!

courtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 03:15

R.I.P. Lavali... 29-05-2016 - 19-06-2016

Mooie en lieve Lavali... Woorden schieten te kort in dit berichtje.. Je bent het mooiste wat me dit jaar is overkomen en ik was de meest trotse persoon op aarde toen jij ter wereld kwam. Ik heb namelijk een geweldige merrie Bizous en mijn grote droom was een nakomeling van haar en dat was jij! Ik weet nog het moment dat je was geboren... Ik was zo verbaasd en zo blij en gelukkig tegelijk! Ik was direct verliefd op je koppie en dat was ook waar iedereen het over had. We hebben de eerste twee weken wat struggles gehad.. Maar man o man wat waren wij de laatste week goede maatjes! We konden uren met elkaar knuffelen en als ik stopte met kriebelen werd je boos... Wat was en ben ik verliefd op jou!

Vanmorgen kreeg ik een appje ... Het ging absoluut niet goed met je en je kon niet meer lopen... De dierenarts is gebeld en daar stonden we dan... Jij met je koppie in mijn armen zoekende naar troost en ik in tranen.. De dierenarts vertelde namelijk dat het hoogstwaarschijnlijk was gebroken en we moesten naar de kliniek...

3 weken oud en op transport.. Jij deed het gewoon.. Met mama aan je zijde kon je de hele wereld aan zelfs met een gebroken beentje...

Zo stoer als je was heb je alle onderzoeken en foto's op de kliniek getrotseerd met nog steeds dat koppie in mn armen... Waarschijnlijk wist je het al...

De uitslag van de foto's was dat het inderdaad was gebroken en na de meest moeilijke beslissing uit mn leven heb ik besloten je te laten gaan.. Ik mocht niet egoïstisch zijn... Niet naar jou en niet naar je mama.. Ik wilde je verlossen uit de pijn en het je niet aandoen om een jaar op een stand te staan zonder te mogen bewegen... Want de mensen die je kennen weten dat je het liefst alleen maar rond rende.... Hoe graag ik je ook bij me had gehouden, jij bent nu vrij en kunt rennen in de hemel want dat heb je verdiend!!

Ik ben trots op je kleine spetter en ik weet zeker dat je ook trots zult zijn op mij en je mama want wij gaan elkaar er doorheen slepen!!

Ik mis je kleine en je hebt een plekje in mijn hart gestolen.. En daar mag je voor altijd blijven... Voor altijd..!

[KS-MK] In Memory of Lavali…

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 04:36

Ohh wat verdrietig. Heel veel sterkte....

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 06:52

Jeetje wat heftig zeg! Tranen in mijn ogen.. Sterkte!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 12:32

Wat vreselijk zeg, zo jong,..... heel veel sterkte.... :(:)

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 12:44

heel veel sterkte

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 19:05

Lavali Y;(

Ze was zo mooi... Wat een pijn moet dit doen... Laat haar nu maar schijnen aan de hemel, dit prachtige merrietje...
Heel veel sterkte :(:)