Citaat:R.I.P. Lavali... 29-05-2016 - 19-06-2016
Mooie en lieve Lavali... Woorden schieten te kort in dit berichtje.. Je bent het mooiste wat me dit jaar is overkomen en ik was de meest trotse persoon op aarde toen jij ter wereld kwam. Ik heb namelijk een geweldige merrie Bizous en mijn grote droom was een nakomeling van haar en dat was jij! Ik weet nog het moment dat je was geboren... Ik was zo verbaasd en zo blij en gelukkig tegelijk! Ik was direct verliefd op je koppie en dat was ook waar iedereen het over had. We hebben de eerste twee weken wat struggles gehad.. Maar man o man wat waren wij de laatste week goede maatjes! We konden uren met elkaar knuffelen en als ik stopte met kriebelen werd je boos... Wat was en ben ik verliefd op jou!
Vanmorgen kreeg ik een appje ... Het ging absoluut niet goed met je en je kon niet meer lopen... De dierenarts is gebeld en daar stonden we dan... Jij met je koppie in mijn armen zoekende naar troost en ik in tranen.. De dierenarts vertelde namelijk dat het hoogstwaarschijnlijk was gebroken en we moesten naar de kliniek...
3 weken oud en op transport.. Jij deed het gewoon.. Met mama aan je zijde kon je de hele wereld aan zelfs met een gebroken beentje...
Zo stoer als je was heb je alle onderzoeken en foto's op de kliniek getrotseerd met nog steeds dat koppie in mn armen... Waarschijnlijk wist je het al...
De uitslag van de foto's was dat het inderdaad was gebroken en na de meest moeilijke beslissing uit mn leven heb ik besloten je te laten gaan.. Ik mocht niet egoïstisch zijn... Niet naar jou en niet naar je mama.. Ik wilde je verlossen uit de pijn en het je niet aandoen om een jaar op een stand te staan zonder te mogen bewegen... Want de mensen die je kennen weten dat je het liefst alleen maar rond rende.... Hoe graag ik je ook bij me had gehouden, jij bent nu vrij en kunt rennen in de hemel want dat heb je verdiend!!
Ik ben trots op je kleine spetter en ik weet zeker dat je ook trots zult zijn op mij en je mama want wij gaan elkaar er doorheen slepen!!
Ik mis je kleine en je hebt een plekje in mijn hart gestolen.. En daar mag je voor altijd blijven... Voor altijd!!
Hallo allemaal,
Hier het eerste topic van het kleine monster Lavali. Geboren op de uitgerekende dag 29 mei!
Het is een echt racemonstertje en ze maakt haar moeder dan ook helemaal gek daarmee.
Een brutaal en eigenwijs karaktertje maar wel sensibel. Ik ben helemaal gek van haar!
Bijzonder maar waar is haar papa een vos met een grote bles en witte voetjes. Ook moeders heeft een blesje en een wit voetje. Maar deze dame heeft geen enkele aftekening. Al beginnen we te denken dat ze rechts voor misschien toch een klein wit randje heeft.
Wat vinden jullie van deze spetter??
Net ontsnapt uit moeders buik

De volgende ochtend

Eerste keer op de wei

1 week oud!

Een domper hoeft niet perse negatief te zijn, gewoon meer een teleurstelling