Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat zou wat raar zijn.
Toothless schreef:Mijn tante kocht ook een Z geklasseerde Frieze hengst en m'n oom mocht gewoon 10.000 neerleggen... Mooie bloedlijnen zitten erop en paard kan ook echt wel lopen maar heeft heel vaak iets, dan weer ziek, dan weer kreupel, dan weer dit, dat en ga zo maar door. Hij is nu 19 en eigenlijk al met pensioen omdat hij áltijd wat heeft.
Kabayo schreef:Anders had ik het aan de profs gevraagd maar heb mijn bekken en staartbeen gebroken dus kom even niet op stal , en als je dagen op bed ligt bedenk je wel eens dingen
Kabayo schreef:Ik begrijp dat een hengst met potentie als dekhengst meer moet kosten
Ja tis echt stom maar heb geen flauw idee van de prijzen![]()
Ik zal het zeker eens met mijn werkgever overleggen maar het heeft niet echt nut het nu te vragen nu ik geen geld heb denk ik
Kabayo schreef:Kosten keuring betaal ik natuurlijk niet bij aankoop hedat zou wat raar zijn.
Contact met hengstenhouders,mensen met verstand van friezen en friese dekhengsten, keuringsklaar maken voor de hengstenkeuring en voor het verrichtingsonderzoek heb ik. Tevebs zit ik elk jaar met steeds nieuwe hengsten bij dit traject.
R12312 schreef:Kabayo schreef:Kosten keuring betaal ik natuurlijk niet bij aankoop hedat zou wat raar zijn.
Contact met hengstenhouders,mensen met verstand van friezen en friese dekhengsten, keuringsklaar maken voor de hengstenkeuring en voor het verrichtingsonderzoek heb ik. Tevebs zit ik elk jaar met steeds nieuwe hengsten bij dit traject.
Waarom vraag je het dan niet aan hen, ipv op bokt?