Ze heeft het helemaal zelfstandig gedaan, ondanks een birth alarm (die niet goed bleek te werken). Gelukkig is alles goed gegaan en heeft ze een pracht van een veulen op de wereld gezet. Het is een erg grote jongen, en hij draagt de naam...
Majoor!
Als hij braaf blijft mag hij hengst blijven en wordt hij over drie jaar voorgesteld op de keuring.
Majoor is een zoon van Juul van den Bootdijk en mama's vader is Herman van ter Bolle.
Ik ben helemaal verliefd op dit kleine kereltje! Hij is nergens van onder de indruk en enorm aanhankelijk

De eerste foto die ik maakte van trotse mama en zoon! (Mama is 1.77m hoog, om een inschatting te maken van hoe groot Majoor is)

Zijn eerste keer naar buiten! Hij liep al meteen goed mee aan het halster, onvoorstelbaar!

Lekker kroelen!

En toen de zon lekker scheen, de temperatuur heerlijk was, ben ik lekker een avondje in de wei gaan zitten om wat foto's te maken nu de kleine man nog echt een uk is. Want ze groeien zo snel!

Kroelen met oma Marie

En nog een foto van trotse mama, die heel goed gebroed heeft op dit prachtige mannetje!

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik en een reactie zouden we erg leuk vinden!
open nog maar veel topic's over hem