Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:Hebben jullie ook al het hengstenboek en bijlage met de nieuwe hengsten thuis ontvangen?
Damelza schreef:Hoe zit het precies met de gratis dekkingen? Moet je je inschrijven of een lot kopen?
petraaken schreef:Aha, dat is dus nieuw dat ze het hengstenboek opsturen aan de leden.
Goh voor een keertje dat de Belgen het sneller ontvangen dan de Nederlanders.
renskesanne schreef:wat leuk! paard van stage die laats is goedgekeurd is er ook erg leuke hengst!
sandra8 schreef:Ja heb het ontvangen hoor.
Net met manlief over gehad mocht ik een dekking winnen mag ik hem niet gebruiken.
Ik moet eerst het veulen van vorig jaar verkopen dus als er liefhebbers zijn
Overigens wel grappig... Hij is voortgekomen uit een gewonnen dekking op de showdag! Rianneke schreef:petraaken"
Aha, dat is dus nieuw dat ze het hengstenboek opsturen aan de leden.
Goh voor een keertje dat de Belgen het sneller ontvangen dan de Nederlanders.
[/quote
Nieuw in de zin van eenmalig omdat het NRPS dit jaar 35 jaar bestaat![]()
En misschien hebben ze die voor de belgen eerder verzonden?
Maar ik ben heel benieuwd! Heb em zelf nog niet ontvangen, maar de post komt hier altijd rond 3 uur dus misschien dat ie er vandaag bij zit.
[quote="renskesanne schreef:wat leuk! paard van stage die laats is goedgekeurd is er ook erg leuke hengst!
En kom je hem ook bekijken op de showdag?
sandra8 schreef:Je kan kiezen Lauura er hangen foto's met hengsten waar je uit kunt kiezen. Als een hengst gekozen is gaat de foto weg en kan die niet meer gekozen worden.
Ik heb ook een keer gewonnen en toen hingen er alleen nog ponyhengsten die ik niet kon gebruiken.
Ik kreeg toen mijn lidmaatschap gratis