Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zardando schiet nu nog wel te binnen. Rocamor schreef:Die drie die jij noemt van jaaaaren terug, die fokten er toch juist "koppen op"? Of ben ik zo in de war?
En welke richting zit je zelf te denken? Spring, dressuur of "gewoon een braverd waar de gemiddelde ruiter veel plezier aan kan beleven"?
Moet ie ook KWPN zijn of moet ie door KWPN worden erkend?
Desiree schreef:Rocamor schreef:Die drie die jij noemt van jaaaaren terug, die fokten er toch juist "koppen op"? Of ben ik zo in de war?
En welke richting zit je zelf te denken? Spring, dressuur of "gewoon een braverd waar de gemiddelde ruiter veel plezier aan kan beleven"?
Moet ie ook KWPN zijn of moet ie door KWPN worden erkend?
KWPN erkend is wat mij betreft `KWPN`.
Ik zit te denken aan een wat nuchterder sportpaard, waar je aan mag komen en waarmee je buiten zou kunnen rijden zonder te verongelukken.
Maar dan zou ik een uitstapje moeten doen buiten het stamboek en uitwijken naar bijvoorbeeld een kinsky.
Die ik noem stonden er om bekend dat ze brave en betrouwbare karakters fokten.
Francieen schreef:Quadimodo van de Molendreef vgm ook, allemaal makkelijke paarden op stal, knuffelig. In het springen enorm heet. Niet kijkenIdk in parcoursrn
Cayenne schreef:OO Seven schijnt ook goede karakters door te geven.
NatasjavE schreef:Alexandro en Wilson geven extreem goede bewerkbare karakters en zijn veelzijdig inzetbaar.