Wie kan er mij wat meer geven over welke quarter hengsten hier in België/Nederland/Duitsland beschikbaar zijn met cutting bloed of in ieder geval goede cow sense?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je zal ons dan waarschijnlijk al wel eens ergens tegengekomzn hebben idd. Waar rijd jij mee?
Arany is ook reining getraind, en wordt nu 2 keer per week reining gereden, 1 keer per week koetjes, af en toe eens op de cuttingmachine en 1 a 2 wedstrijdjes per maand
Zo blijft hij alles leuk vinden. 
Hoewel ik moet zeggen dat een aantal namen die Tinniie noemde er niet tussenstaan, dus er zijn zeker nog zeer goede paarden buiten deze lijst. Ik denk dat die paarden wel vaak terugkomen in de stambomen van deze Hall of Fame paarden.
er zijn ook veel lijnen die je hier in Europa gewoon nog niet zitten. Cuttinglijnen zijn hier nog steeds veel beperkter dan pakweg reining of pleasure..
. Hij is echt gefokt als werkpaard en dat merk je ook, hij is pas gelukkig als hij mag werken, liefst met koeien.
Maar hoor vaak dat ze nogal dominant/gemeen zijn maar neem aan dat dit gewoon heel erg aan de opvoeding ligt
verder niet meer mee met bloedlijnen!
MelissaV schreef:Dank u allemaal voor de informatie!
Wil op termijn, misschien, een quartertje bijkopen. Eerst even kijken hoe mijn eigen 2 jarige uitgroeit en het gaat doen.
Dus een lijn met Peppy San Badger en Listo Lena er in zit ik goed qua cow sense?
Hoe zijn deze lijnen qua karakter? Hoor vaak dat Listo's nogal lastig kunnen zijn.
) doen, niet gauw bang zijn en echt willen werken. Dat laatste betekent dan ook wel weer dat je ze niet zomaar een dag ( op stal) kan laten staan! Ze moeten lopen en dat vinden ze fijn, maar ze zijn vaak wel erg gevoelig en pikken niet alles van hun ruiter. Een beetje een uitdaging dus, maar wel een hele leuke uitdaging.