Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
idylle schreef:Beste Ymor,
Jammer dat je zo negatief en geërgerd reageerd. Inmiddels mag ik haar wel degelijk houden van mijn man. Als ik al een veulen bij haar zou fokken, zou ik het veulen tegen die tijd ook zelf aanhouden. Ga haar niet laten dekken als ik het veulen weg zou willen doen. Dan erbij was ik gewoon nieuwsgierig hoe de regels zijn omdat ik daar geen idee vn heb. Volgens mij staat vragen vrij en behoord juist doordat ik dingen uitzoeken van te voren (door te vragen) niet meteen tot de categorie gooi er een hengst op en zie maar wat er gebeurd...
idylle schreef:Ik snap jullie frustratie heel goed!
Maar beter 1 x te veel vragen als zonder info gaan fokken. Wellicht komen jullie wel met iets dat ik zeg van ik doe het niet.
Zoals het nu lijkt heeft ze namelijk een karperrug als dat blijft ga ik absoluut niet mee haar fokken.
Maar dan nog vind ik het dus wel erg leuk om te weten hoe het allemaal in z'n werk gaat. Ik ga heus geen ondoordachte beslissingen nemen en echt niet zomaar een veulen fokken. Mocht haar karperrug blijven koop ik er over een aantal jaar gewoon 1 bij