Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Babbelientje schreef:Ik weet er niet zoveel van (ook niet van paso's), ze horen natuurlijk zo te lopen, en ik zal vast veel kritiek krijgen als ik dit zeg: maar man wat zit er veel spanning in de lijven van die beesten zeg. Ik vind het er níét prettig uit zien. Heb ik overigens bij de meeste gangenpaarden.
kevertje04 schreef:Babbelientje schreef:Ik weet er niet zoveel van (ook niet van paso's), ze horen natuurlijk zo te lopen, en ik zal vast veel kritiek krijgen als ik dit zeg: maar man wat zit er veel spanning in de lijven van die beesten zeg. Ik vind het er níét prettig uit zien. Heb ik overigens bij de meeste gangenpaarden.
Ik ben het hier wel mee eens en ben eigenlijk wel benieuwd naar uitleg daarover. Die dieren zien er zo gespannen uit, is dat oké in deze tak van sport of zijn ze helemaal niet gespannen of..?
Koper schreef:O toe jongens... ik post expres in GP zodat de boel niet wéér uitloopt in driegangermensencommentaar. Er zijn al zo veel topics waar jullie antwoorden op jullie vragen kunnen vinden want deze discussie is al zo vreselijk vaak gevoerd.
Driegangermensen die oprecht interesse hebben wil ik best voor zover ik dat kan van informatie voorzien. Maar mensen die al beginnen met kritiek... nee, daar begin ik niet meer aan.
Maar leuk deze ook. Verder geen flauw idee op je vragen. Koper schreef:O toe jongens... ik post expres in GP zodat de boel niet wéér uitloopt in driegangermensencommentaar. Er zijn al zo veel topics waar jullie antwoorden op jullie vragen kunnen vinden want deze discussie is al zo vreselijk vaak gevoerd.
Driegangermensen die oprecht interesse hebben wil ik best voor zover ik dat kan van informatie voorzien. Maar mensen die al beginnen met kritiek... nee, daar begin ik niet meer aan.
Ik vraag me wel af wanneer iemand heeft gedacht: "Goh laat ik eens een gangen muildier fokken!" Ik ben benieuwd of er een reden achter zit om ze te fokken, want op het filmpje zie je dat er meerdere zijn. Ze zijn niet vruchtbaar, toch? Is er dan geen grotere mogelijkheid tot inteelt?Koper schreef:O toe jongens... ik post expres in GP zodat de boel niet wéér uitloopt in driegangermensencommentaar. Er zijn al zo veel topics waar jullie antwoorden op jullie vragen kunnen vinden want deze discussie is al zo vreselijk vaak gevoerd.
SergeantRoos schreef:Wat ziet dat er bijzonder uit zeg! Wat doen ze nou precies? Is het een soort supersnelle tölt of zie ik dat verkeerd?
Fabster schreef:Isabel_k schreef:Ze zijn niet vruchtbaar, toch? Is er dan geen grotere mogelijkheid tot inteelt?.
Hoe kan je nou inteelt krijgen van niet-vruchtbare dieren? Dan heb je op zijn hoogst allemaal volle broers en zussen, toch?
Isabel_k schreef:Ze zijn niet vruchtbaar, toch? Is er dan geen grotere mogelijkheid tot inteelt?.
[/quote]