Ik ben denk nu zo'n 1 jaar gestopt met rijden, reed altijd op een manege waar ze toch wel eens stevig paardje hadden waar ik lekker mee kon rijden en ook dressuurmatig. Helaas is deze sinds eind april ingeslapen, en reed dus al 2 maanden er voor niet. Omdat het gewoon niet meer kon, ze dacht dat het wel goed zou komen. Maar uiteindelijk toch in laten slapen. Na het in laten slapen toch even op zijn broer gezeten, maar is gewoon dunner dan de ander. Dit merkte ik ook wel, vaak struikelen en gewoon niet zijn voeten op tillen ( ik dacht zelfs niet op kunnen tillen ). Ben daardoor ook gewoon soms afgestapt en huilend weg gelopen. Puur omdat het gewoon niet meer ging. Sinds die dag mis ik het elke dag, eigenlijk op geen ene paard meer gestapt. Puur omdat ik bang ben dat ik toch te zwaar ben voor zo'n paard.
Nu heeft een vriendin aangeboden om op een van haar paarden te gaan, maar ik ben gewoon bang dat ik voor dat paard ook te zwaar ben. Ik ben gewoon een meisje van 1.65 en ben gewoon stevig gebouwd.
Natuurlijk laat ik de kans niet liggen, en ga ik binnenkort wel een proef ritje maken.
Maar toch mijn vraag, wat voor paard is nou groot dus denk 1.60 tot 1.80, die toch wel dressuurmatig bereden kan worden, maar waar een stevig persoon op kan?
).
?
Sorry ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker