Ik woon in Amerika, blijf hier nog minimaal 1 jaar wonen en wil tot die tijd graag een nieuwe uitdaging in mn leven hebben.....
Rij sinds afgelopen zomer western (pleasure) en ben momenteel een Morgan bij ons op stal om aan het scholen naar de western.... Maar ja, het hebben van een eigen paard kriebelt! Dus ben ik op zoek naar n jong dier, liefst zo groen als gras en merrie (kleurtje is niet zo belangrijk maar wel leuk meegenomen!)....
Merrie terwijl ik geen merrie mens ben, tja... is voor de verkoop goed maar mocht ik besluiten dat ze te leuk is voor de verkoop dan zit er een dikke kans in dat ze mee terug naar NL gaat zodra we hier weer vertrekken!
Nu heb ik enkele weken geleden een mail verstuurd naar iemand die een cremello merrie te koop heeft staan, word volgende maand 3, is nog zo groen als gras maar braaf in de omgang en is precies mijn type!
Ik ben zo niet thuis in de AQHA afstammingen dus daarbij zou ik jullie hulp wel kunnen gebruiken!
Ik heb foto's gezien van de moeder en van de vader maar wat zit er nog meer in haar bloedlijn?????
Dit is haar pedigree:

Iemand die me hier net iets meer over kan vertellen?