Heb sinds augustus 2008 mijn eigen paard, daarvoor was hij mijn verzorgpaardje. Ondertussen kan je dus wel zeggen dat ik mijn paarje wel ken. Het enige wat ik niet weet, is welk ras mijn paard is.
Van shoft is hij 1m60. Hieronder zie je de fotos.
Qua karater is hij zeer zachtaardig maar zeer pittig. Ook is hij zeer koel in zijn hoofd en zal hij nooit iemand opzettelijk af zijn rug gooien. Hij zal ook wel telkens een nieuwe manier vinden om iets te krijgen en hij leerde tot op het end van het rijden bij. Nu is hij 25 en heb ik de stap genomen om hem op pensioen te zetten, want hij had een peesblessure die uiteindelijk zeer goed genzen is. Maar wilde zeker zijn dat hij zich niet zou forceren, hij is nameloijk altijd een type paard geweest dat nooit moe werd. Hij wilt altijd werken en zou zich te ver pushen.
Qua gang is hij niet al te soepel, maar uitgestrekte gallop en draf kon hij als de beste.
Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet welk ras mijn paardje heeft. Want hij heeft niet echt papieren gehad nadat we zijn leeftijd hebben laten shatten. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

)