Jeetje wat een verhaal van Thor, Avalon. Afschuwelijk zeg! Hopelijk heeft hij er niet teveel onder geleden. Heftig hoor. Hoe gaat het nu met hem?
Belinda, wat vervelend dat Kaiyo nou nog steeds aan het sukkelen is. Pumbaa heeft ook een periode gehad dat hij slecht liep, op eieren. Niet zo erg als bij Kaiyo, maar bij Pumbaa kwam het vaak nadat de smid was geweest. Hij was dus elke keer te kort bekapt. Ben zeer tevreden over mijn huidige smid, die dus ook niks vd zool haalt, aangezien hij hele dunne zolen heeft en dat heel gevoelig is. Ik snap dat je liever geen ijzers hebt. Ik ben daar ook niet zo van. Als het moet dan moet het, maar als het met hoefschoenen op te lossen valt des te beter. Van ijzers worden de hoeven ook vaak erg broos. Pumbaa moest toen een tijdje op een ijzer lopen (ja 1) dat kunnen jullie je misschien nog wel herinneren van vorig jaar toen hij zo kreupel liep. Hopelijk kan het snel worden opgelost met Kaiyo, want dit is ook wel heel vervelend zo.
Nou Pumbaa is ook behoorlijk vetjes aan het kweken. Er staat geen gras meer en krijgt ook niet extreem veel hooi, maar hij is zo dik hahaha. Gisteren viel het me weer op, het lijkt natuurlijk ook meer door de wintervacht, maar gisteren had ik hem gereden en het zadel op en dat zag er niet uit whahaha.
Eergisteren nog een filmpje gemaakt en daar kun je het ook een beetje op zien hoe dik hij momenteel is, pffff. Nodig werk aan de winkel, maar het is steeds zulk hopeloos weer en dan is het bij mij op de wei echt te nat om iets te ondernemen.