Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zijn niet heel bekend, maar heerlijke pony's om mee buiten te lopen/rijden! Harstikke koel in het hoofd, en enorm veelzijdig. Kan je meer informatie geven als het je wat lijkt.
Weet natuurlijk niet hoe lang je bent. Maar ik pas er met mijn 1.65 prima op! (Pony is 1.20 gok ik)

.myself133 schreef:ja daar zit een flink prijskaartje aan,die schwarzwalder, maar ze zijn wel erg leuk.
Een exmoor is leuk hoor, maar ik ben lichter dan jij bent, en vond het eigenlijk best sneu om met zo'n beestje ritten te gaan maken. Ik kan je een foto sturen van hoe dat er uit ziet :p.
Ik denk dat je iets minder naar het ras moet kijken maar meer naar het karakter van het dier. Natuurlijk is het ene ras makkelijker dan de andere, maar er zijn haflingers die van elk bewegend blaadje schrikken en arabieren die nergens om geven..
Daarnaast moet het paard zelf je aanspreken
Verder wil ik in principe ook wel een foto sturen, maar ik pas er in ieder geval prima op. Beetje afhankelijk van je lengte ook denk ik. 
Deetjeeuh schreef:myself133 schreef:ja daar zit een flink prijskaartje aan,die schwarzwalder, maar ze zijn wel erg leuk.
Een exmoor is leuk hoor, maar ik ben lichter dan jij bent, en vond het eigenlijk best sneu om met zo'n beestje ritten te gaan maken. Ik kan je een foto sturen van hoe dat er uit ziet :p.
Ik denk dat je iets minder naar het ras moet kijken maar meer naar het karakter van het dier. Natuurlijk is het ene ras makkelijker dan de andere, maar er zijn haflingers die van elk bewegend blaadje schrikken en arabieren die nergens om geven..
Daarnaast moet het paard zelf je aanspreken
Had je dat "ik ben lichter dan jij" tegen mij? Want ik weeg geen 65 kilo hoor.Verder wil ik in principe ook wel een foto sturen, maar ik pas er in ieder geval prima op. Beetje afhankelijk van je lengte ook denk ik.
Inderdaad lekker naar het ras kijken! Er zijn ook genoeg coole KWPN'ers. Of eens kijken naar de wat onbekendere rassen? Kruisingen?
.