19 mei is mijn paard geïnsemineerd en na de reguliere scans drachtig bevonden. Heel de zomer niet hengstig gezien dus dat zit goed dacht ik. Maar nu toch twijfel ze heeft erg interesse in een ruin op stal "ruikt hengstig" maar gaat niet staan te plassen. Staleigenaar zegt joh die is echt drachtig hoor maar ik twijfel dus toch maar een afspraak gemaakt om te laten scannen. Iemand ervaring hiermee mijn vorige drachtige merries werden juist minder verdraagzaam maar deze merrie vindt vooral de ruinen erg leuk.
Weefoal? Wat is dat ponyparadijs. Orchidee14 was jouw merrie ook niet "echt"hengstig daarna. Als mijn merrie recentelijk heeft verworpen had ik toch iets moeten vinden
Nee, 1e keer niet. Was dat er toevallig een ruin in de(merrie) kudde kwam waar ze wel heel veel belangstelling voor had. Ze was toen de 60 dagen al ruim voorbij. Tweede keer was ze wel duidelijk hengstig. Helaas geen veulentje voor mijn merrie volgend jaar.
Kabouterdans ik heb de gustverklaring niet nodig omdat de dekking gewonnen is en voor sept was ik nog heilig overtuigd dat ze drachtig was. Vandaar dat ik haar niet meer had laten scannen
Afspraak gemaakt met de Da dan weten we het zeker.
sandra8
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-14 15:17
Het is nu echt zeker mijn twijfel is weggenomen ze is drachtig. De Da zei waarschijnlijk zien we alleen vruchtwater maar toen ploep een veulentje in beeld. Nu ga ik het echt beseffen.
Heb zelf ook een veulen van mijn merrie gefokt, dus herken de stress bij de scans. Was zo blij toen na 5 maand (voor een eventuele gustverklaring) de DA zei: geen zorgen, ze is hartstikke drachtig.
Laat maar weten als het zover is, zou het leuk vinden om te volgen.