[TI] NSvT - 27-09 Hagestein - RK/CK/Finale ZC/Bestgaand etc

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

NSvT - 27-09 Hagestein - RK/CK/Finale ZC/Bestgaand etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 10:11

Met het huidige weer gaat het al weer richting de herfst neigen, maar het zomerseizoen is officieel nog niet afgelopen natuurlijk.

Op 27 september is de grootste dag van het NSvT, namelijk de Reguliere Keuring en Centrale Keuring, gecombineerd met de Finale van de Zomercompetitie, Bestgaand Rijpaard en hindernisbaan te Hagestein.

Er zijn inmiddels al wat sterpredikaten uitgedeeld en daarmee al wat uitnodigingen voor de CK verstuurd.

Wie komen er ook die dag en waar doe je aan mee? Inschrijven voor alle onderdelen is natuurlijk nog mogelijk en bij deelname aan de keuringen en/of de sport is een inschrijving voor Bestgaand Rijpaard en/of de hindernisbaan geheel gratis!

Ook zoeken we voor deze dag nog een behoorlijk aantal vrijwilligers, dus kom je zonder paard en wil je een handje meehelpen? Geef dan even een pb naar mij of een mailtje naar nsvtkantoor@gmail.com

Wij hebben nu al enorm veel zin in deze dag!!

Lowara

Re: NSvT - 27-09 Hagestein - RK/CK/Finale ZC/Bestgaand etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 10:23

Bestgaand rijpaard is ook gratis? Wat ehm... Zijn de specifieke eisen daarvoor? Wat moet je paard kunnen, en waar kijken ze precies naar?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 10:27

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 10:37

Zou het cruciaal zijn om de rechtergalop te kunnen? := de eisen lijken redelijk, maar Elke vertikt het volledig om de rechtergalop te laten zien ( links gaat prima, rechtsom springt ze links aan). Wil erg graag meedoen,maar als we bij voorbaat al laatste worden door dit probleem, laat ik haar liever op rust op stal. Maar lijkt mij zo'n grappig onderdeel, dus wil eigenlijk wel :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:03

Uitnodiging binnen, ik vind het zó jammer dat ik niet kan -O- Als jullie het nou net een weekend eerder hadden gepland... Mijn vakantie naar Amerika kan ik niet verzetten of afzeggen := Kan Flynn wel laten verschijnen in Hagestein, maar dan zit ik zelf als eigenaar in Amerika, dat vind ik niet leuk :+

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 11:06

Lowara schreef:
Zou het cruciaal zijn om de rechtergalop te kunnen? := de eisen lijken redelijk, maar Elke vertikt het volledig om de rechtergalop te laten zien ( links gaat prima, rechtsom springt ze links aan). Wil erg graag meedoen,maar als we bij voorbaat al laatste worden door dit probleem, laat ik haar liever op rust op stal. Maar lijkt mij zo'n grappig onderdeel, dus wil eigenlijk wel :+

Joh, het kost niets en voor &$%#& rijden doe je toch niet, dat weet je. Alles wordt ingedeeld op type en ook met leeftijden wordt rekening gehouden.

Berdien schreef:
Uitnodiging binnen, ik vind het zó jammer dat ik niet kan -O- Als jullie het nou net een weekend eerder hadden gepland... Mijn vakantie naar Amerika kan ik niet verzetten of afzeggen := Kan Flynn wel laten verschijnen in Hagestein, maar dan zit ik zelf als eigenaar in Amerika, dat vind ik niet leuk :+

-O- -O- -O- -O-

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 12:59

Aah das waar... Ik ga eens kijken of het die dag in te plannen is.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:01

Tot hoelaat duurt het programna op zaterdag? Misschien dat ik nog even na werk langs wil komen, t is zo dichtbij :D

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:07

Als het mooi weer is kom ik misschien wel kijken :) Hagestein is ook voor mij dichtbij en dit klinkt als een mooi event voor mijn camera's.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:15

Calanddra schreef:
Tot hoelaat duurt het programna op zaterdag? Misschien dat ik nog even na werk langs wil komen, t is zo dichtbij :D

De hoop is wel om een uurtje of 18.00 klaar te zijn... maar of we het halen is een beetje afhankelijk van de hoeveelheid inschrijvingen.

gabyfedde schreef:
Als het mooi weer is kom ik misschien wel kijken :) Hagestein is ook voor mij dichtbij en dit klinkt als een mooi event voor mijn camera's.

Altijd gezellig en welkom :j

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:54

als het goed is zijn wij ook aanwezig op 27 september, maar moet eerst kijken of Mariska dit al ingepland heeft :j :list:

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:04

Ik ben uiteraard ook aanwezig, voor de sport(gerelateerde) onderdelen...

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:08

Wij zullen aanwezig zijn met Eve en Baileigh (Mavie). Eve zal worden opgenomen in het stamboek plus gekeurd worden en Baileigh zal gekeurd worden.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:01

Ik ben ook aanwezig met of zonder paard daar ben ik nog niet over uit :D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:44

Leuk dat Baileigh ook komt! Ik ga er vanuit ook te zijn :) Helaas geen paard om mee te nemen, dus als iemand nog een paard heeft die een begeleider nodig heeft... Ik neem mijn handen (en mn stem ;) ) wel mee, zouden waarschijnlijk ook wel van pas kunnen komen :Y)

Is het mogelijk B zonder galop te rijden? O:)

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:49

Ik ben er ook :D Zonder paard.....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 22:54

Caily schreef:
Leuk dat Baileigh ook komt! Ik ga er vanuit ook te zijn :) Helaas geen paard om mee te nemen, dus als iemand nog een paard heeft die een begeleider nodig heeft... Ik neem mijn handen (en mn stem ;) ) wel mee, zouden waarschijnlijk ook wel van pas kunnen komen :Y)

Ja hoor, B zonder galop is zeker mogelijk om te rijden :j

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:29

Ik ga toch maar eens vragen op werk of ik niet wat vroeger weg kan als ik ook vroeg begin :P is het al bekend hoe het programma eruit zal zien voor de zaterdag?

Vind t echt balen dat ik Baileigh niet kan zien met de keuring :') maar heb al de 2 zaterdagen ervoor vrij gekregen dus kan niet de hele dag weer vrij vragen :')

Denk dat ik de zondag sowieso ook langs kom :D vind het erg leuk om te zien! Misschien dat mijn bijrijdster ook nog mee wilde doen met Bart, maar ze moest nog even kijken of dat ging lukken.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 06:08

Caily schreef:

Mijn pap gaat ook de B zonder galop rijden :D *D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 08:48

Ik rij ook B zonder galop :D hebben we straks zowaar een hele rubriek!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:09

Voor wie nog niet opgegeven heeft in Hagestein, denken jullie daar nog even aan? Via nsvtsport@gmail.com

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:16

hadden wij ons al ingeschreven Wendy ???
ik weet het even niet meer :D
Zowel dressuur als springen :list:

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:22

Ooooh leuk leuk! Dat klinkt als een leuke dag. Wellicht Malvin ook nog eens de keuring ingooien. (dat kan toch, ook al is hij als veulen gekeurd?)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 18:25

Suusenmalvin schreef:
Ooooh leuk leuk! Dat klinkt als een leuke dag. Wellicht Malvin ook nog eens de keuring ingooien. (dat kan toch, ook al is hij als veulen gekeurd?)

Ja zeker :j

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:36

Leuk. Tot wanneer zijn de inschrijvingen?