Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

de eisen lijken redelijk, maar Elke vertikt het volledig om de rechtergalop te laten zien ( links gaat prima, rechtsom springt ze links aan). Wil erg graag meedoen,maar als we bij voorbaat al laatste worden door dit probleem, laat ik haar liever op rust op stal. Maar lijkt mij zo'n grappig onderdeel, dus wil eigenlijk wel
Als jullie het nou net een weekend eerder hadden gepland... Mijn vakantie naar Amerika kan ik niet verzetten of afzeggen
Kan Flynn wel laten verschijnen in Hagestein, maar dan zit ik zelf als eigenaar in Amerika, dat vind ik niet leuk
Lowara schreef:Zou het cruciaal zijn om de rechtergalop te kunnen?de eisen lijken redelijk, maar Elke vertikt het volledig om de rechtergalop te laten zien ( links gaat prima, rechtsom springt ze links aan). Wil erg graag meedoen,maar als we bij voorbaat al laatste worden door dit probleem, laat ik haar liever op rust op stal. Maar lijkt mij zo'n grappig onderdeel, dus wil eigenlijk wel
Berdien schreef:Uitnodiging binnen, ik vind het zó jammer dat ik niet kanAls jullie het nou net een weekend eerder hadden gepland... Mijn vakantie naar Amerika kan ik niet verzetten of afzeggen
Kan Flynn wel laten verschijnen in Hagestein, maar dan zit ik zelf als eigenaar in Amerika, dat vind ik niet leuk

Hagestein is ook voor mij dichtbij en dit klinkt als een mooi event voor mijn camera's. Calanddra schreef:Tot hoelaat duurt het programna op zaterdag? Misschien dat ik nog even na werk langs wil komen, t is zo dichtbij
gabyfedde schreef:Als het mooi weer is kom ik misschien wel kijkenHagestein is ook voor mij dichtbij en dit klinkt als een mooi event voor mijn camera's.
Caily schreef:Leuk dat Baileigh ook komt! Ik ga er vanuit ook te zijnHelaas geen paard om mee te nemen, dus als iemand nog een paard heeft die een begeleider nodig heeft... Ik neem mijn handen (en mn stem
) wel mee, zouden waarschijnlijk ook wel van pas kunnen komen
Is het mogelijk B zonder galop te rijden?
is het al bekend hoe het programma eruit zal zien voor de zaterdag?
maar heb al de 2 zaterdagen ervoor vrij gekregen dus kan niet de hele dag weer vrij vragen 
vind het erg leuk om te zien! Misschien dat mijn bijrijdster ook nog mee wilde doen met Bart, maar ze moest nog even kijken of dat ging lukken. Caily schreef:Leuk dat Baileigh ook komt! Ik ga er vanuit ook te zijnHelaas geen paard om mee te nemen, dus als iemand nog een paard heeft die een begeleider nodig heeft... Ik neem mijn handen (en mn stem
) wel mee, zouden waarschijnlijk ook wel van pas kunnen komen
Is het mogelijk B zonder galop te rijden?

hebben we straks zowaar een hele rubriek!