staat geen typfout in de titel, ze is echt pas 2.
Even ter verduidelijking, ik heb haar 21 juni 2013 gekregen van vrienden, ik heb haar
dus bijna een jaar. Ze heeft tot en met 20 juni 2013 bij de oude eigenaar gelopen,
en ze heeft daar bij 2 hengsten in gelopen..
Om het verhaal nog even erger temaken, 1 hengst was haar vader
Natuurlijk ga je niet gelijk denken, oh dan is zedrachtig, want ze was nog maar 14 maanden oud toen ze daar weg ging, maar mogelijk
is het wel. Maar dan zou ze dus deze maand ongeveer moeten bevallen..
Ik begon mijn twijfels te krijgen toen ze de afgelopen tijd alleen maar
dikker begon te worden, maar ze werd altijd snel dik van gras, dus haar eerst maar eens
op ''dieet'' gezet. Maar nu heeft ze sinds een week/twee weken opgezette melkklieren,
ze vindt het niet fijn als je aan haar buik zit en vandaag zaten er hars druppels op haar uier.
Haar uier is nog niet gevuld, maar hij lijkt wel iets groter dan normaal, groter dan die
verschrompelde theezakjes die ze normaal heeft
Morgen gaat ze naar een nieuw plekje en daar zal ze dit weekend ook gescand worden, dus
dan weten we het zeker! Ik ga vanavond nog een keer bij haar kijken en eventueel
vannacht ook. Ik hou haar goed in de gaten dus
Helaas dus niet zo mooi dit, een veulentje is wel schattig, maar ik wilde haar op 4 jarige leeftijd
een keer laten dekken. Het plan was niet echt dat ze op haar 2e een veulen zou krijgen, dat
misschien ook nog van haar vader is ..
Ik ben erg benieuwd! Hopelijk gaat dit ook goed, ik zie liever niet dat een 2 jarige een
veulen krijgt, maar daar valt nu weinig meer aan te doen! Ze zou dan gedekt zijn door
een bonte (bruin of vosbont geloof ik).
Ik ben van plan hier updates over haar te plaatsen, dus het zou leuk zijn als jullie volgen!

Wat foto's van haar:
1. Haar uier met de harsdruppels (slechte kwaliteit dit)

2. Onduidelijk, maar hier zie je de hars wel. Had aan haar uier gezeten dus bij de ene speen is het er af

3. De opgezette melkklieren

4. Haar buik, dit was afgelopen week. De buiksteekt nu aan de zijkanten minder uit en hangt
meer naar onderen, als ik dat goed zie. Mevrouw is af en toe een bitch

5.

6. Wij samen ♥

Volgen jullie mee?
Als het dan toch zo is moet de kleine wel een naam krijgen natuurlijk