Ik vond dat ik maar eens een topic moest aanmaken over mijn kleine ventje!
Zondag 27 april 2014 om 20:00 uur zette mijn mini merrie Floortje na 325 dagen dracht haar kleintje op de wereld. Alles verliep gelukkig heel soepel en we waren er allemaal bij!

Wij zijn heel gelukkig met de kleine man en hij is echt een geschenk na alle ellende van het voorgaande jaar. Toen verloor Floortje op verschrikkelijke wijze haar pasgeboren veulen
Paddington is lekker eigenwijs, zo vindt hij het heel leuk om op het schrikdraad te sabbelen als de stroom er eventjes niet op staat, ook is het grappig om ineens heel hard weg te rennen wanneer mama haar brokjes aan het eten is, en bijna net zo leuk is het om op mama te klimmen als ze aan het slapen is. Verder zijn mensen er alleen maar om lekker bij te kriebelen en het is heel leuk om vingers, jassen en uitstekende labels en ritsen op te eten. Het wordt nog een flinke klus met de opvoeding dus hihi.
Zo begon het leven van kleine Paddington

Grasjes zijn nog heel erg vies!

Onder de bescherming van zijn mama

Voor het eerst de grote weide op, rennen!!

En nog meer rennen!

En we zijn nog lang niet moe!

Tussendoor even bijtappen bij de melkbar

Om vervolgens weer verder te rennen!

En soms moet er ook nog even gekust worden

En vandaag mocht hij voor het eerst met de bal spelen!
En dan denk je dat hij er bang voor zal zijn...

Mini Paddington met grote bal!

Kill and Attack!!

Nog even mooi kijken voor de camera (hier zie je goed dat hij mooi donker zal gaan worden!)

En hij kan ook al heel goed poseren! (Tja.. hij heeft dat vast geleerd van alle topics hier op bokt waar de paarden uitleggen hoe dat moet)

Laten jullie een leuke reactie achter?
Leuke naam ook! Gefeliciteerd met je knappe ventje!