Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vandaar. Zeker als ze verder niet veel lichamelijke beweging krijgen. (Shetlander "uitlaten" is vast ook heel leuk voor je oppaskindjes!
)
niet erover in elk geval. Wat kipjes vooral leuk vinden is een gevarieerde omgeving: een zandbak, een boomstam, een huisje om in te schuilen, misschien een struikje planten om onder te zitten, dat soort dingen. En afwisseling, dus verander ook de indeling eens, dan blijft het leuk voor ze. Dan lijkt me de kans klein dat ze ontsnappen (al hangt dat ook van het ras af natuurlijk).
De buurt denkt dat het een kinderboerderij is, maar dat is het niet 
sweetsox schreef:hebben jullie shetjes met geiten lopen? En hoeveel van ieder moet je hebben om ze gelukkig te houden.

sweetsox schreef:ja als ik het bij dierenvoeders de groot zou halen ben ik een stuk meer kwijt. maar ik zou natuurlijk ook per jaar inkopen of per halfjaar. En dan zou ik best jullie adresje voor hooi en stro of en zaagsel willen weten. scheelt een hoop namelijk. komen die het ook brengen? of halen jullie alles zelf op.
ja dat soort geiten. zit alleen met de hoorns hoe is het karakter van die dieren. want wil namelijk wel goedzakken. vanwege de oppaskinderen.