Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lante schreef:Tinker?? Pfff...
Met drie jaar dekken kan prima, maar sowieso voor een eerste veulen zou ik er geen groot, massief paard op zetten als een tinker. Doe dan een mooie, iets grotere arabier o.i.d.
Nog beter om gewoon niet te dekken. Er staat genoeg op de markt.

corientjuhh schreef:Bonte willem en zo special geven fijne paarden vind ik
Heb van beide een nakomeling gereden fijne werkwillige paarden (beiden bont trouwens)
Traiectum schreef:corientjuhh schreef:Bonte willem en zo special geven fijne paarden vind ik
Heb van beide een nakomeling gereden fijne werkwillige paarden (beiden bont trouwens)
Een paardhengst (en een behoorlijk brede ook nog eens) op een jonge, behoorlijk smalle merrie van 1.45? Lijkt me geen goed plan, en al helemaal niet voor een eerste veulen.
Het allerbeste advies lijkt me om niet met deze merrie te fokken, maar daar heeft TS geen invloed op. Je zou naar een Du Bois hengst kunnen kijken. Fijne maat voor deze merrie, afhankelijk van de hengst kans op een apart kleurtje, en mochten ze het veulen ooit moeten verkopen dan heeft het veulen een bekende (en populaire) vader.
caboclo schreef:goeroe schreef:
Kost even wat, maar die hoef je tenminste niet te voeren!
niet te voeren??