)Alvast bedankt !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
!!
.CharlesZ schreef:Een shetlander mag (dacht ik) niet groter zijn dan 1.07m, dit is dus geen shetlander meer en het lijkt me niet dat beide ouders 95cm zijn.. die mensen hebben het je denk ik toch echt wijs gemaakt..
Foto's zet je neer door tinypic.com foto uploaden en dan de url tussen [img ][ /img] te doen

myloveJules schreef:Hallo, ik heb 6 jaar geleden een shetlander gekocht. Hij was al redelijk groot 1m10.Toen was hij 1 jaar. Ze zeiden dat de moeder en vader 95cm groot waren.(we hebben ze ook gezien). Maar hij heeft een enorme groeispurt gehad!Hij is nu 1m24. Kan dit wel voor een shetlander? Hebben die mensen ons gewoon wijs gemaakt dat hij een shetlander is? (ik zou er een fotot bijzetten voor duidelijkheid maar ik weet niet hoe het moet)
Alvast bedankt !
NardoLove schreef:myloveJules schreef:Hallo, ik heb 6 jaar geleden een shetlander gekocht. Hij was al redelijk groot 1m10.Toen was hij 1 jaar. Ze zeiden dat de moeder en vader 95cm groot waren.(we hebben ze ook gezien). Maar hij heeft een enorme groeispurt gehad!Hij is nu 1m24. Kan dit wel voor een shetlander? Hebben die mensen ons gewoon wijs gemaakt dat hij een shetlander is? (ik zou er een fotot bijzetten voor duidelijkheid maar ik weet niet hoe het moet)
Alvast bedankt !
De mensen hebben jullie dit wijs gemaakt! Alles wat groter is dan 1,07 cm is al geen shet meer!!
Waarschijnlijk is het een kruising shetxwelsh. Ookal staat in de papieren shet en is hij bij de NSPS (Nederlands Shetland Pony Stamboek) is het geen shet

Citaat:De mensen hebben jullie dit wijs gemaakt! Alles wat groter is dan 1,07 cm is al geen shet meer!!
Waarschijnlijk is het een kruising shetxwelsh. Ookal staat in de papieren shet en is hij bij de NSPS (Nederlands Shetland Pony Stamboek) is het geen shet
NardoLove schreef:De mensen hebben jullie dit wijs gemaakt! Alles wat groter is dan 1,07 cm is al geen shet meer!!
NardoLove schreef:Dan worden ze wel in het stamboek opgenomen maar officieel is het dan geen shet meer.
Ik ben zelf een NSPS lid en heb het nagevragen i.v.m. dat een oud paard veulen van mij (daarmee bedoel ik alweer paar jaar geleden) ook stond ingeschreven bij NSPS